Wednesday, June 10, 2015

Carnavalul dinauntru

Simt ca au trecut iar, prin mine, fiintele timpului..Au facut un carnaval cinetic de culori, miscari, si masti, parca la fel de misterios..Au cintat si au dansat printre gindurile si sentimentele mele..Iara eu, cel invizibil, i-am privit cu bunavointa unei gazde ce nu vrea sa-si dezamageasca musafirii..Recunosc ca le-am admirat optimismul, si ca veselia lor mi-a prins bine..Mai ales ca acele costume le erau potrivite..Si mai ales ca miscarile lor artistice ma duceau si pe mine printre atitea amintiri..Si mai ales ca mesele ce au urmat au fost atit de incarcate de gusturi si arome afrodisiace..Bine, toate energiile erotice s-au transformat in senzualitati aratate, sau sugerate, si nu in contacte sexuale banale..Pentru ca totul era mental, pina la urma..
Ce m-a uimit atunci au fost picturile pe corpurile goale ale dansatoarelor..Cita rabdare, si imaginatie..Ce delicii pentru ochii unor privitori doritori de senzatii artistice..
A fost divin..Unic..Si toate au trecut..S-au transformat in gri, si asteptari, iar..Pentru ca am revenit in lumea asta deprimant de reala..In fine.. Griul e si culoarea cu care se vopsesc salile de asteptare..Na..Probabil ca asteptarea e gri..Asa, ca inaintea celorlate culori ce vor veni..
E bine, si e liniste..Lumea se pregateste pentru carnavalul urmator..Toti lucreaza la detalii..

No comments:

Post a Comment