Friday, June 12, 2015

Cintecul amintirilor

Incearca sa-ti amintesti, asa spun versurile cintecului..
Si incerc, si sa-mi amintesc, si sa-mi imaginez..Sa-mi amintesc ca-mi imaginez, sau ca-mi imaginez ca-mi amintesc, nu mai stiu..Oricum, proiectez totul undeva departe, demult, cind eram un tinar frumos, si cu singele fierbinte, asa ca aerul care mai adia printre frunzele unor palmieri, si care isi cauta destinul printre apele timpului, cele usor unduitoare, si albastre si clare ca ochii iubitei..Si ma vad abia imbarcat pe o nava care avea sa ma duca undeva, unde o alta noua viata ma astepta, plina de incercari, si mistere..Secventzele mi se suprapun amestecate, in minte..Ochii ei tristi, lacrimile care i se adunau in barbie, trasaturile ei uimitor de frumoase..Miinile ei, care ma mingiiasera odata atit de cald si linistit, acum stinghere, si stringind in pumni o batista cu care sa-mi fluture un ultim regret..Corpul ei cel unduitor cindva, ramas parca incremenit in uimire.. Hainele ei de sarbatoare, gesturile ei tandre si linistitoare, cele care imi dadusera atita echilibru in momentele mele de frica..Sufletul ei sensibil si iubitor de tot ce putusem sa scriu vreodata, doar pentru a-i dedica ei..
Toate erau adunate, atunci..Tot ce vedeam, simteam, si tot ce-mi aminteam, toate erau acolo..Erau datorita doar ei..
Au trecut multi ani, de atunci..Viata m-a dus prin multe locuri..Am trait multe, si am invatat multe..Dar n-am uitat nimic din ce a fost..Acelasi cintec trist, cu aceleasi versuri ma fac sa revad tot..Si vremurile, si oamenii, viata mea singuratica, si toate durerile adunate..Dar, dincolo de toate, parca vad iar ochii aceia frumosi, de culoarea marii, care ma priveau cu dragoste..Erau ai unui copil bun, care ma iubise cum nu m-a iubit nimeni.. Doar pe mine..
Mai am in mine mindria ca am fost iubit, cindva..Dar nu am sa o spun nimanui..Pentru ca si eu iubisem la fel de mult..Si asta e secretul meu si al ei, pe care nu-l va afla nimeni, niciodata..
Uneori mai ascult cintecul acela..
Incearca sa-ti amintesti..Si pastreaza-ti acele amintiri frumoase in suflet, ca sa te ajute sa treci mai usor peste incercarile vietii..

No comments:

Post a Comment