Wednesday, June 10, 2015

Infinitul pasilor

Continuarea iti suge toate energiile..Te refaci cit poti..Iti aduni partile in secunde, le asezi pe categorii, si cu viteza unor roboti eficienti reconstruiesti intregul..Esti un profesionist in vivisectiile facute tie insuti..Si o iei de la capat, reiei cursa asta timpita prin labirintul cu pereti invizibili..Ti-e rau, ti-e frig, si frica..Dar o noua explorare incepe cu un pas..Ridici piciorul, il duci inainte..Atunci pare ca explodeaza totul imprejur, si ard toate instantaneu..Piciorul ti-a ramas in aer..Pare ca s-a oprit iar timpul..Totul revine la lichid..Te simti pe fundul oceanului asta infinit de eter..Aerul arde in bula asta a supravietuirii tale..Iti simti fiinta taiata in felii atomice, si dusa..Intunericul te ingheatza..Apoi te revezi, refacut intreg intr-un desert..Ce planeta o fi? Aerul e uscat..Trei sori apun intr-un cer violet..Imprejur sint dune..Ce o fi dincolo de ele?
Apoi te simti iar taiat in felii, si recompus..Pare o insula tropicala..Imprejur arbori stufosi si ciudati, iar in departare se aud valuri..Cum naiba sa ies de aici? Ce mi se intimpla? Vad parca arborii cum se descompun, si simt ca va veni iar intunericul..Dispar iar..In fata am un oras extraterestru..Ce ciudat..Poate ca unul din astia de aici se joaca cu mine..Am obosit..Presimt iar ca voi intra in alt film..Deja mi-e rau..
Apoi am vizitat alte, si alte lumi..Care mai de care mai ciudate..Dupa care a venit explozia finala..Toate au ars complet, si s-au refacut din cenusa..Peisajul a redevenit ca la inceput..Eu eram la fel imbracat, si blocat in aceeasi pozitie, cu piciorul in aer..Un aer solid ca o roca, inca, si care ma tinea captiv..Apoi toate au redevenit normale, ca si cind cineva a actionat un buton..Piciorul meu si-a urmat traiectoria..Am reusit primul pas..Ce complicat a fost..

No comments:

Post a Comment