Monday, June 22, 2015

Efemeritatzi

Lumile se schimba intre ele..Vin unele dupa altele, ca trenurile in gara vietii noastre..Acum e o fericire infinita, ca totul sa devina o melancolie mai apoi..Si noi urcam in trenurile astea cu vagoane de toate culorile..Si ne plimbam prin toate, simtind acea stare, dar privind pe fereastra si la spectacolul vietii..
Sint fericit intr-un fel, pentru ca am realizat ca am dreptate , si ca felul meu de a gindi a fost corect..Ce m-a intristat a fost atitudinea multora, felul lor de a imi arata multe forme de rautate..Dar a trecut, pentru ca i-am inteles, cumva..Nu port pica nimanui, pentru ca am invatat sa ma eliberez si de asta..
Pina la urma conteaza ce esti, prin ce ai realizat..Sau prin ce esti capabil sa realizezi, pentru ca viata te poate bloca in multe feluri..
Lumea e un loc destul de sinistru, si asta inveti in timp..Ce e greu de realizat e ca toti mint, si cam toti iti cam vor raul..Chiar si cei care se declara prieteni, sau fac parte din familie, o, da..Dar si asta inveti, in timp..
Dar, dincolo de toate, ce mi s-a parut mie foarte greu de acceptat a fost ca lumea asta technologizata de acum, de cind a venit criza, parea ca nu mai are nevoie de ingineri mecanici, designeri mecanici mai precis.. Si tot felul de sefi, si sefuleti semi-analfabeti, cu carente serioase in orice, te tratau ca pe un fel de sub-fiintza cvasi-robotizata care trebuia sa raspunda unor comenzi absolut cretine..
Bun, poate ca vremurile au fost de asa natura, ca sa le permita sa faca ce au facut..Dar, cei din  urma vor cam fi cei dintii, pentru ca mersul lumii e inspre inainte..Si vine si vremea deconturilor, cind si inginerii mecanici vor avea o mica clipa de glorie..Atunci sa te tii..Ca boieria e cu rindul, vorba aia..Si om vedea, pina la urma ce calitati conteaza in lumea asta atit de schimbatoare..

2 comments:

  1. Poate ca .. ,,Fericirea se conjugă la timpul trecut."
    ,,Ca un tărâm frumos, nepetrecut
    De rugăciuni, de inimi, de cuvinte
    Ca o amintire care e mereu în minte
    Ca verbe fragile, delicate, prezente
    Cu toate orgoliile noastre absente."
    (Marius Tucă)

    ReplyDelete
  2. Asa e, fericirile cele fragile au in ele luminile unor alte inimi..Si se conjuga oricum si oricind, daca reusim sa ne intoarcem la sufletul acelui copil care am fost..

    ReplyDelete