Monday, April 6, 2015

Variantele incercarilor

Traim in lumile paradoxurilor..Paradoxalii din noi printre paradoxurile create de paradoxurile celorlalti.. Acceptam logicile ciudate pentru ca ele pare ca guverneaza..Nestiutul si absconsul a iesit la lumina..Toate abstracturile cindva ideale au devenit cevauri total diferite..Am iesit din zonele echilibrului just proportionat, de ceva timp..E vremea dezaxarilor si a manifestarilor grobian-extreme..Duritatea a evoluat, si acuma e o lupta a primitivismelor din fiecare..E timpul bestiilor sa vorbeasca acelasi limbaj atroce, doar mai adaptat technologiilor..E vremea sa scoatem sabiile, ca la asta se pricep toti..
Mie, sincer, de lupta nu mi-e frica, ca doar asa am trait..Mi-e frica doar de perversiuni..De trucuri, adica, pe care le invata cite unii, si reusesc..Bun, bine, pot sa le invat si trucurile lor ca sa-i pot invinge pe teren propriu.. Dar victoria asta, cum spunea poetul, parca mai mult m-ar intrista..Si  m-as injosi in ochii mei.. Desi, dupa atitea, cred ca chiar nu mai am vreo urma de mindrie..In fine..Ca vrem, sau nu, ne injosim continuu ca sa rezistam..O facem doar ca sa fim, si in nici un caz pentru ca am dori..Nici pe departe..
Mie, mult timp mi-a fost o scirba infinita pentru absolut tot ce tine de tot..De fiinte, de viata, de mine, de toate mizeriile insuportabile impuse..Am simtit o ura pe care nu am stiut cum s-o abordez, pentru ca simteam ca imi era complet straina..Uriasa, si de   neinteles..Si care ma inconjura, continuu..
Si am aplicat uitarea..Eterna, si inegalabila uitare..Am sters tot..Am fugit cit am putut de repede din calea mirsaviilor..M-am ascuns de  draci, demoni, sau orice imi putea veni dinafara..M-am eliberat de spasmele din vietile celorlalti..  Acuma sint aici..Dar inca in miscare..Pentru ca incerc sa previn ce va putea veni in momentul urmator..Sint iar gata de start..

2 comments: