Monday, April 20, 2015

Somnambul

Sint somnambul..Merg cind dorm..Fac pasii atent, calculat, si incet..Am un echilibru mai bun ca al unei pisici.. Fortele si momemtele lumilor nu-mi afecteaza traiectoria..Contrazic legile lui Newton..Merg in ritmul meu in ciuda legilor universului..Desfid orice, si pe oricine..Calc orice, si pe oricine..Nu simt nimic..Tot ce am trait vreodata, am lasat in urma..Sint prizonier in lumile mele ascunse..Doar corpul imi e liber..Sint ghidat doar de impulsurile atavice..Imi sint indiferente toate..De fapt, nu le percep..Am in comun cu realitatea doar fizicul.. Psihic sint deconectat..Un bio-robot care isi face un drum..Sint fiintza fara constiintza..Calatorul fara determinari..Autistul devenit activ..Masina biologica telecomandata de instinct..
Sint somnambul..Se spune ca am puteri uriase..Nu stiu..Am doar capacitatile date de infirmitatile mele de moment..In lipsa gindirii imi functioneaza perfect instinctele..

No comments:

Post a Comment