Tuesday, April 21, 2015

Masti moderne

Lumea, cum zicea poetul, e un mare spectacol..Mare de tot..Mai mare decit realitatea:))..Oricum, cu toatele cite sint, la vedere..Bine, nu toate in spectrul vizibil, ca mai sint si unele in alte spectre.. Trebe doar sa ai capacitate si vointa, ca sa le vezi, si sa le intelegi, na.. Ca lumile sint intrepatrunse, si ascund  uneori mari subtilitati..Care rele, care bune..Amestecate..Cu de toate, ca sa-i satisfaca pe toti..
Si in spectacolul asta al absurditatilor, fiecare are masca lui, prelucrata suficient de bine cit sa dea rezistentza personajului..Si cu ea, omul traieste un timp..Dupa care isi da masca la remaiat..Pina cind i se termina timpul..
Ce m-a uimit pe mine e cit de repede isi schimba mastile omul modern..Ca in filme..

7 comments:

  1. Ascultand melodia aceasta am impresia ca ascult o poveste pentru copii. Rar mi-a creat o melodie starea asta...

    https://www.youtube.com/watch?v=kE87oI5rdew&list=RDkE87oI5rdew#t=4

    ReplyDelete
  2. Poate trebuia sa devin si eu personaj de poveste ...cine stie..

    ReplyDelete
  3. Da, si mie melodiile imi dau stari de visare..Eu sint pe genul hiturilor din 70-80-90:), din topul american..Sint foarte multe de spus, ascult orice, functie de starea de moment:)
    Bun, tu esti un personaj de poveste..Ai atitea povesti citite sau imaginate, in care ai fost prezenta:) Uneori si ce traim ni se pare o poveste, si chiar e, doar ca nu intotdeauna vesela..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ..stii.."Tu esti al' mai mic, mai dragutel si le frer" din odrasle ; care e (singurul)mereu trimis la magazin, luat la intrebari (ca el e sincer), confident de nadejde , si (cel)caraghios.... Cam asta ar fi rolul. (A!, si) Imaturul care a luat-o razna de la (atatea)dulciuri (cel mai probabil) si vorbeste numai prostii (prostii de-ale lui...desigur : Ca altceva n-are-n cap!:)) )
      Si nu se comporta ca cei de-o seama cu el.
      A!, dupa "Demonii" n-am mai dorit sa citesc beletristica. (it's) The best of the best.

      Delete
    2. Cine e bre personajul descris, io?:)))
      Beletristica e buna, si nu e, adica merge cind esti mai tinar, ca dupa ce treci de o virsta, nu mai ai rabdare sa citesti aberatiile altora..Mai bine vezi filme vechi cu actori misto:)

      Delete
  4. Mai... "Vivo per lei" pare-mi-se ca e din '95.
    Vocea Giorgiei Todrani mi se pare cea mai fermecatoare voce feminina. din cate sunt. Acu'..gusturile nu se discuta:) (se amesteca numai:)) )

    ceva agitatie p-aici ...in spatiul tau.. ; pe care n-am observat-o mai 'nainte.:D

    ReplyDelete
  5. Inainte era o liniste ca la examene:)) Auzeai cum se izbesc de geamuri razele de luna, vorba poetului:) Multumesc frumos pentru mesaje.
    Am vazut Vivo per lei, un classic italian.Imi plac mult operele eroice, cu multa incarcatura afectiva, ceva ce merge direct in suflet.. Sint multe melodii memorabile..Cred ca merg ascultate cu un pahar si un prieten, sau o prietena, ca sa mearga mai bine conversatia:)

    ReplyDelete