Monday, April 20, 2015

Acoperiri

Parca am fost in transa..Ca si cum un hipnotist nebun m-a adus intr-o stare de robot..Am trait perioada asta parca fara sa simt ceva inauntru..Cu simturile amortite..Functionind doar prin reactii cit de cit calculate..  Deconectat de la toate simtirile fiintei..De fapt, daca ma gindesc, poate ca e mai bine asa..Sa nu te implici decit foarte rar, si doar acolo unde e nevoie..Ca, daca ma gindesc bine, sensibilitatile mele m-au cam tras inapoi..Asa ca o sa incerc sa fiu detasat de toate, cum zic toti inteleptii..Sa vad cit o sa reusesc.. Lectia asta cu neimplicarea a fost buna..Am luat-o de nevoie..Desi imi trebuie trairile astea, ca na, fara ele, cum naiba..De fapt, poate pina la urma e bine sa traiesti cum simti doar tu..DAR; sa n-o arati cumva, cuiva, ca risti sa ti-o iei in freza..Decit..Asa ca, iti tragi masca pe mecla, si, cu ea asa montata, poti sa iesi oricind in lume..Mai adaugi la ea grimase, gesturi, cuvinte, etc..

No comments:

Post a Comment