Thursday, April 9, 2015

Trecerile zilelor trecerilor


Cel mai ciudat e sa constati ca in viata asta ti se pot intimpla chestii mai nasoale, sau mai dragute, de cit ti-ai imaginat. Si nu ca nu iti puteai imagina, dar te gindeai ca-chestiile extreme li se intimpla doar altora, in special rautatile extreme..Maaaa rog, fie si cum e, ca oricum, fie ca vrem sau nu, tot tre’sa inghitzim tot, ca pelicanii..In fine.. Am asa impresia ca toti sint impotriva mea, si ca au fost impotriva mea chiar inainte sa ma cunoasca..Esti vinat cu ostilitate, iti sint cautate orice defecte, sau greseli, oricit de mici, ca sa aiba motive sa te taxeze ultra-brutal..In fine, daca ar fi, probabil, sa realizam toata dimensiunea, si dimensiunile monstruozitatilor ne-am cam ingrozi..Dar asa, traind naiv si nestiutori in ale relelor avem sansa la un pic de fericire..Behehe, cum zice oaia din turma.. Azi la scirbici fuse liniste..Ieri a fost nasol, atmosfera agresiva, izbituri multe, in serie, voci stridente si cretine, si parca toti se pindeau pe toti, ca sa ii prinda cu ceva..Agitatie..Rahat..Mizerii trecatoare, cum s-ar zice..Pe care unii nu se sfiesc sa le faca.. Un nene care lucra in spatele meu izbeste tot timpul, orice, oricind, si oricum, de parca de asta il plateste.. Ieri m-am si semi-certat cu el, ca e bou, si se da mare..Altii freaca menta masiv, dar se agita ca sifonul ca sa arate simularea asta a activitate autentica..Sint tot felul de exemplare, si manifestari..La printer m-am intilnit cu un coleg care m-a intrebat cum merge batalia..I-am zis ca eh, merge, ne luptam..Adica vorbim asa, la general, toti cu toti, ca sa nu se interpreteze..Bine, ca sa nu se interpreteze deloc putem sa tacem toti, simultan, si sa ne holbam unii la altii, ca babuinii..Ma rog.. Cica cunoasterea aduce multa durere, si nefericire..Chiar depresie..Mai bine un bou sanatos decit un savant bolnavicios.. Noroc ca nu-s nici bou, nici savant..Ma uit la ce am scris aici si-mi vine sa le sterg, dar le tin, ca sa nu uit prin ce am trecut..Decit..O sa-mi revina cheful si de mai vesele, mai incolo, cred..Decit..

3 comments:

  1. Azi-dimineata am auzit (de la un proaspat absolvent lv-ist) informatia ca bucurestenii il pronunta pe doar "decat". M-a amuzat... Nu stiam. In rest.... the best is yet to come.

    ReplyDelete
  2. Sure, absolutely, the best is on its way to us:) But when it will be at our reach is hard to say:))
    Pe mine m-a distrat maxim ideea de "decit" pentru ca e in spiritul asta nihilist modern..Adica zici "decit" si e ca si cum ar spune la ruleta nenea de acolo, responsabil cu beturile: les jeux sont faits, rien ne va plus:)) Acuma doar timpul o sa ne arate daca "decit" o sa intre in limba vorbita..Dixtractieeeee..
    Chiar, cum mai sint leveistii de azi? Eu aveam impresia, mult timp, ca doar cu fosti leveisti m-as putea intelege, si-mi cautam si gagica dintre ele..Bine, in timp am vazut ca e si mult orgoliu absurd pe acolo..In fine, viata..M-am mai maturizat si eu.. Sau asa cred..Ca realitatea, na..

    ReplyDelete
  3. Lva-ul punele bazele formarii unor foarte buni cetateni. Restul raspunsului: Just:[big smile].

    ReplyDelete