Saturday, April 18, 2015

Gindurile de dupa

Reach out, touch thoughts of the deeper you, like an explorer in the trying to discover the undiscovered truths.. Search out like there's no tomorrow, until the findings link to each other, building various logistical in your mind..And start from there..Again, and continuously..
Ieri fuse ultima mea zi cu oamenii aia..Ma rog..Drumul spre job a fost ok, cerul arata a ploaie, zic, na, sa vezi ca o sa fie patetica treaba..La job am avut de facut niste modele 3D de piese noi..Dupa atitea desene peste desene, peste alte desene, era cazul, ca, macar la final sa fac si eu ceva design, nene..Si le-am facut pe absolut toate, am savurat fiecare creatie a mea, am bibilit tot, dupa care am zis sa le fac si desenele, sa ramina pentru posteritate, hahaha..Si  injineru saf al meu s-a uitat la toate, si i-am simtit in atitudini regretul ca n-am facut mai mult design, ca as fi fost mult mai bun ca celalalt nene, dar, na, din start fusesem angajat doar pentru desene technice, si asta era decizia de sus de tot, ei nu aveau ce face ca sa schimbe ceva..
Inainte sa ne despartim, poate definitiv, cine stie, ne-am dat mina, si mi-a zis ca a fost incintat sa ma cunoasca, si ca e convins ca in viata reala sintem toti persoane mult mai dragute decit parem  in contexte din astea profesionale..Pe mine m-a mirat treaba asta, pentru ca eu sint ok, cred, in orice situatie, si deschis, dar probabil ca depinde de ei, de proiecte, presiuni profesionale, etcetc..Mi se filfiie..Pentru mine a fi om, si profesional trece de orice bariere..Nu esti intr-un fel undeva, si in altfel altundeva..Ma rog, asta e parerea mea neipocrita.. Ca azi cine sa mai stie ce si cum, cu cine, etc..Pe mine toate alambicarile si mizeriile ma fac sa zic la fel cum am zis tot timpul: sa-i fut pe toti..Eu le stiu pe ale mele si nu vreau sa ma amestec cu taritza pe care s-o manince pe urma cine stie ce porci..Ata ete, nene..Ori, ori.. Daca vrei sa fii ce esti, traiesti in spiritul valorilor in care te-ai format..Pentru ca asta te face adevarat, si stabil..Bine, o sa suferi mult pentru chestiile astea, dar iti asumi tot, pentru ca banuiai din start..Si asta nu e o chestie de inflexibilitate, sau de idei fixe si cretine, cum e la multi altii..In nici un caz..Asta tine de fiintza ta profunda, si de determinarea cu care esti hotarit sa iti faci tu singur drumul prin viata..Ma rog, sint multe de spus..Aici sint combinatii de personalitate, adevar, adaptare, credinte in valori, etcetc..
Eu mi-am construit drumul, ma rog, varianta mea proprie de drum, experimentind, si evaluind tot timpul, inginereste..Am primit, evident, multe injuraturi, ca altfel cum..Dar am contabilizat si reusitele, in balantza cu esecurile, si am vazut ca, prin ce am facut, dupa ce am analizat foarte atent, am construit enorm de multe..
Ieri, inginerul saf mi-a zis ca e incintat ca m-a cunoscut, si ca am facut foarte multe pentru companie, mi-a zis asa, ca la final, sincer, adica, pentru ca nu putea sa-mi spuna asta cind lucram ca le-as fi cerut o marire de salariu:)) Si asta m-a facut sa ma simt atit de bine..Dupa care, evident, l-am injurat in gind, si pe el , si compania, si tot neamul lor, ca mi-au facut ce mi-au facut..Dar, in drumul spre casa m-am simtit bine, si asta mi-a intarit parerea ca, dupa toate, si tot, singurele care conteaza sint valorile adevarate..

No comments:

Post a Comment