Tuesday, April 21, 2015

Lumile acceptabile

Fiecare isi are energiile lui, care ii vin de undeva, il pun in miscare, si apoi pleaca..Ca asa functionam, noi, ca automate biologice, ca sisteme..Primim, ne conectam, colaboram, dupa care ne stingem..Bun..
Fiecare cu sursele lui, proprii..Si sursele astea sint, de fapt, cele mentale..Adica alea care efectiv ne motiveaza..
Mie imi dau impuls degajarile de vointza ale unora..Sau exploziile de entuziasm, sub orice forma..Sau trairile ultra-profunde care imi provoaca sentimentele..
Dar ce ma face sa devin activ, eu cel lenes, sint cuvintele si expresiile care imi sugereaza puterile uriase ale fiintzei proprii..Cele care degaja prin ele insele puteri adevarate..
Ca, acuma, sincer, mi s-a acrit de imbecili-cretinopatzi care-mi sug energiile mele constructiv-provocatoare:))
Imi trebe personaje cu care sa impart si spada, si prietenia..Ca altfel nu ma simt eu..E logic, nu? Ne jucam, schimbind idei, asa, ca intre oameni care se simt ca si cind s-au cunoscut de-o viata..
Bine, asa am mai avut multi prieteni cu care am discutat multe, dar de care m-am separat cind am vazut ca anumite chestii fundamentale ne sint complet diferite..Si asta nu a fost doar o chestie de moment, sau de subiectivisme proprii, pentru ca eu sint un tip chiar tolerant, cu multe..Ma rog, sint atit de multe de spus aici..
Lumile mele mi le-am simtit singure, tot timpul..Si tot ce eram..Cu tot..
Stiu, singuratatea ne e proprie, tot timpul..Ne traim tot ce ne traim in perfecta noastra singuratate, asa ca si cind am fi intr-o lume a noastra, perfecta..Dar, parca, una e sa fii tu cu tine insuti, si alta sa fii cu tine doar pentru ca nimeni, niciodata nu a dorit sa simta ce doar tu ai simtit atunci, sau de multe ori..
Stii, tu esti o varianta a unor lumi posibile..Care te pot accepta, sau nu..Tu cu eurile tale variante..

No comments:

Post a Comment