Sunday, April 26, 2015

Armurile timpului

Spuneam de relativ, si absolut, pentru ca asta a fost o mare turnura vietii mele..Una uriasa, ca o cautare a mie insumi in tot, si o incercare de intelegere a ce traiesc, si ce sint..
Stiu ca nu e bine sa fii sincer..Dar sint lucruri pe care trebuie sa ti le recunosti tu tie insuti, ca sa te eliberezi, si sa poti continua..Chiar daca acele lucruri pot parea ridicole, privite co ochii omului de acum, trecut prin atitea.. Dar incerc o revenire la acele euri ca sa ma exhib si inteleg, si eliberez..
Am fost dintotdeauna, acelasi..Mai naiv atunci, la inceputuri, dar perfect identic cu mine..Pentru ca timpul mi-a schimbat doar  forma, nu si fondul..Sint acelasi tip retras si timid, curios sa afle cite ar putea afla.. Omul care se plimba oricind pe aleile pe care a trecut, cindva, ca sa-si puna o ordine mai buna in gindurile de atunci..Si care se intoarce la entuziasmul tineretilor oricind, acelasi..
Am facut multi pasi intre multe lumi..Am cautat gindurile dintre cuvinte, si am descoperit logicile multor fiinte..Care sa ma duca spre logicile comunitatilor, si ale societatilor..
Le am in mine pe toate..Am trait sa aflu multe intelegeri..Pentru asta sint recunoscator destinului, sa zic asa..
Sint bogat, in felul in care mi-am dorit..Am avut access la valorile profunde si adevarate, pe care mi le-am dorit si asta a fost un urias privilegiu..Mi-am trait eliberarile suficient de adevarat, cit sa ma faca sa simt ca sint eu insumi..Si acuma ma pot privi in oglinzile celorlalti cu linistea ce imi vine din absoluturile care mi-au fost atit de apropiate..Am trait printre toate lumile atit de nestiut atita timp, pina sa invat sa-mi stabilizez tot in ritmul meu..
Am invatat, in timp, care-mi sint toate..Printre toti..Mi-am revenit..Acuma imi imbrac usor haina fiintei  adaptate..Reactionez rapid si precis la atacurile lor..Mi-a trebuit un timp sa invat asta..

No comments:

Post a Comment