Friday, July 19, 2019

Aventuri la cumparaturi



Mi-am cumparat azi mincare, mai multe, am fost la DS pentru ceva conserve divine de fasoleeeee, cola pexi fara calorici, conserve de macrou, cubuletze de pui, paste cinezesti la plastic (ce bune-s), apoi un mall cu S (uit numele) pui la rotizor, rosii n-am mai luat ca erau 2.50 lb, cam 6 kilul, mai da-o in pisici, ce naiba le-au scumpit asa, ca e vara, nu e ca le-ar importa din Africa, sau ceva, la fel si cartofii, 5 lei canadieni o pungutza cam mica, ete na, si n-am luat, imi bag picioarele, pai oameni sintem, nu miliardari de carton presat. Ce pana mea bai, acestia, bagati ce preturi vreti voi? Lasa ca nu le mai cumpara lumea, se reorienteaza pe altele. Cica Subway a iesit de pe piatza, asa am auzit, nu stiu daca e real, si aveau niste sendviciuri mistoace tare, cu de toate in ele, gustoase, relativ sanatoase, dar cam scumpe, pai un sub te ajungea si la 10 lei, asta cind un pui la rotisor e 11. Pai na. Bine, piata se regleaza, ca daca-s scumpe dau faliment, ca lumea nu da bani multi pe cocalareli. La un restaurant n-am mai fost din cretacic, tot de preturi, si ma mir ca se duce lumea, pai iti iei marfa, gatesti acasa si te costa 1/3 din pretz, pai ce afacere faci? Plus ca la restaurant e si o atmosfera de semianalfabetzi care se manifesta ciudato-violent, e adevarat ca nu la toate, ca depinde de oamenii de acolo, de zona, etc. Care are bani multi isi permite sa-i arunce pe fandoseli colorate, desi, na. De fapt, sa fie, cine vrea se duce, cine nu, sta acasa, si-si gateste exact ce vrea, si cum vrea. Pe mine si ingramadeala ma oboseste, si manifestarile haotice, si ciudate ma irita. Ca manifestarile astea mi se par pitecantropice. Un om inteligent, si nefrustrat sta in banca lui, nu se manifesta ca un clovn iesit la pensie. In fine. E libertate, si unii se dau in barci. Am vazut la mall bame congelate, ieftine si bune, si ma cam bate gindul sa-mi fac, ca n-am mincat demuult de tot, poate iau dupa ce termin mincarea asta, ca eu din principiu nu arunc mincare. Asa, dupa ce am iesit din primul mall mi-a luat bere si vin, si din ultimul mall Wholesale Club, mi-am luat conserve de rosii, maioneza, piine, morcovi cogelatzi pentru ciorba, si usturoi. Si asta a fost tot. Nu mi-am luat nimic dulce, mai incolo poate, o ciocolunga, si alune, deocamdata am sa supravietuiesc vreo 2 saptamini. Imi fac mini-ciorbe, ca de obicei. Mergeau si niste salate, de vara, sa vad cind gasesc rosii cu preturi mai umane, si castraveti la fel, sau poate ma supar si-mi iau castraveti acri la borcan si rezolv cu o varianta dintr-un univers paralel, mai ieftin universul asta. E o aventura la cumparaturi, ca vezi tot felul de lume. E o caldura afara de dai in primire, da' io aveam geaca pe mine, ca era inorat, si am transpirat ca un armasar pur singe (hahaha) de la atita alergatura. In rest a fost misto. N-am mai luat, cum luam de obicei, cite o felie de pizza, ca ma gindeam ca am suficienta mincare acasa, si pizza asta a lor e o chestie care e cam semi-comestibila, si iti da si o stare de cyborg; ca si cipshii de cartofi. Pe astia ma gindesc in ce ii prajesc de au gustul ala de uleiuri technice. Ah, am uitat sa caut varza, ca merge si o salata de varza. Tura viitoare. Acuma gata, maninc ce am, ca nici asa nu e bine sa bagi in tine prea mult ca se depunde, si te misti mai greu. Cel mai mobil ma simt cind imi e foame, nu stiu de ce, si atunci parca si gindesc ma bine. In fine, sint multe de spus, ca de obicei. Postul trecut am zis de elipsa, ca de o conica, ca de o figura geometrica. Ce frumos. Pai fara matematici am da in bilbiiala. Bine, am uitat mult, clar, dar logica mi-a ramas, pe ea ma bazez in cam tot. Si pe nevoia de nou, pe cautari, pe ceva care sa ma faca sa simt ca evoluez. Na, asta da motivatzie.

No comments:

Post a Comment