Sunday, July 21, 2019

A-parentze



Datul cu parerea a devenit in Romanica sport natzional. Se speculeaza, evident, dorintza unor prosti abrutizatzi de a-si bate joc de altzii mai prosti ca ei. Se iau interviuri pe strada, se pun intrebari bune despre cutare, sau cutare fenomen, si intervievatul e incurajat sa spuna tot. Ori, na, e normal ca ce rezulta e de un ridicol comercializabil. Ca "te" rizi, ca uite baaaa, ce prost e, cum sa debiteze asemenea enormitatzi clampaul ala, uite-te la el ce mecla are, si ce grimase face. Ce prost eeeeee, mama ce bou, uite ba la el, e prost baaaa, mama ce deshteptzi sintem noi, pe linga el. Si na, ride un prost de o altfel de prostie, diferita de a lui. Ca el e dashtept, comparativ cu ala atit de prost, si care si arata ca un prost, si face ca un prost. Suna familiar? De ce nu? E libertate ba, ar spune unii, ce te bagi? Avem dreptul sa ridem de prosti, si tu esti prost ca nu intelegi asta, asa ca tai-o. Noua ne place micii, si manelele, ce vrei, vii sa te dai smecher? Si nu poti argumenta, ca na, micii si manelele sint valori universale, pe care tu, ba, ala de te dai elevat nu le intzelegi ca esti prost, capisci?  Si zici mersi ca n-ai luat si un pumn in freza. Ca ei sint oameni hotaritzi, care se bazeaza pe starea de fapt; ca micii si manelele sint o origine a tot, adica a unei civilizatzii noi, interzisa de regimul de trista amintire. Si, na, admitzi ca micii si manelele sint valori nedemontabile, ca lumea se bazeaza pe ele. Si admitzi ca esti o minoritate care e tolerata, si care ar trebui sa multzumeasca adinc societatzii, care-ti permite sa coexisti cu o majoritate bine infipta. In fine. Exista si alte puncte de vedere, mai argumentate, dar, ele ramin in suspensie. Ce m-a mirat pe mine, pina la a ramine masca, e tupeul astora. In west, cretinilor li se taie macaroana, ca societatea are valori bine formate, in timp. Dar la noi, cretinul are intiietate nene. El e dictator absolut pe domeniul lui, si daca te pui cu el risti sa ti se taie macaroana. Mi s-a, si ni s-a intimplat tot timpul. Am intrat pe un site de socializare, ca sa-mi gasesc partenera. La intro, toate bune si frumoase, ne prezentam, vorbim despre unele, altele, lucruri generale cu care sintem de acord. Apoi incepem discutii pe diverse teme. Si omul ala care parea de bun simtz incepe si debiteaza niste chestii care ma fac ko. Mut. Pina intr-acolo incit sa ma intreb daca eu nu cumva gindesc gresit. Si ramin in starea asta un timp. Dupa care, imi revin, si spun o chestie auzita de la Carla's: da-te-n chizda ma-ti! Hai ca nu e chiar asa, si bag argumentele mele. La care, evident, interlocu-autoarea ma injura. Ca e libertate, si nu mi se permite sa o contrazic. Clar. Ca e libertate la ce zice ea, nu si la ce cred eu. Ca ea se bazeaza pe niste chestii actuale, nu pe aiurelile mele depasite. Si na. Si ete cum am mai ratat o posibila relatzie. Bine, acuma si eu sint naiv, ca nu prea poti gasi pe cineva, daca nu ai valori comune, iar valorile astea le au unele care sint ultra-sictirite de mediu, si aparent arogante. Ca asa e. Si le dau dreptate, pentru ca au fost asaltate de giboni, se feresc de orice li se pare suspect; iar eu chiar sint suspect, ca asa am devenit, de cind am evoluat, hahaha. E prostie in ecuatzie? Pai de ce sa nu fie? Si eu ce mai fac, prin zona, atunci? Ca pare ca sint intr-un loc ciudat, si ca ar trebui sa ma retrag strategic, si sa abordez altceva. Clar. Ce variante am? Pai tot printr-o zona sociala, in care, na, variantele seamana. Ca asa e. Ca asa s-a intimplat. Si vezi ca exista infinite motive sa te urasca lumea, si sa te injure. Daca acceptzi e nasol. Daca nu, success in continuare. Exista cazuri absolut rarisime, cind cineva zice ca te iubeste. Si n-ai cum sa crezi. Ba te gindesti ca vrea sa faca misto de tine. Baaaaaa, ce iubesti tu, pe mine, sau o imagine pe care ti-ai format-o, despre mine, ha? Ca eu nu-s ala din poze. Sint un om ca toti oamenii, cu bune, si rele, ce pula mea faci declaratzii aici, daca nu iti dai seama de context, ha? Esti capabila sa suportzi partea nasoala din mine? Ma indoiesc sincer de asta. Vrei partea de vis, doar, aha, pai aia nu e separata, ca eu sint un pachet cu de toate, ca o saorma, hahaha. Na. Asta e cu dileala. Una de aici, una de acolo, se combina. Si eu ramin cu o iluzie. Pai na, nu la asta ma asteptam?

No comments:

Post a Comment