Thursday, August 23, 2018

Avansul technologiilor

Am vazut multe videouri pe youtube cu noutati technologice diverse, de la cele mai mari, gen: casa plutitoare, hotel subacvatic, avion cu ground effect, masinarii off road, pina la gadgeturi , sau robotzi de dimensiunea unei celule. Se inventeaza masiv zilele astea, ca poate te imbogatesti, ca nu se stie, uite-te la un Jobs, Gates, etc, care au ajuns de la zero la miliardari in timp scurt, na, orice e posibil, daca inventia ta e cumparata de suficient de multi oameni. Am mai vazut videouri cu proiecte uriase de viitor cam prin toate tarile, gen super-orase, sau super-structuri, sau alte super-cevauri in care sa poata trai oameni, fie ca-s pe sol, in/sub apa, sau in aer/cosmos. Ce mi-a placut cel mai mult au fost, evident, masinariile gen  rover martzian, sau vehicule off road, de alea de plecat in expeditii in jungla, sau la polul nord, echipate cu de toate, si care arata si foarte cool, chiar daca ciudat, uneori. Se experimenteaza mult zilele astea, se inventeaza continuu, ca, daca am avea stiri doar din technologie am avea ce vedea, clar, nu porcariile sinistre care nu mai intereseaza pe nimeni, de acuma. In fine. Am vazut citeva chestii care m-au lasat masca; un fel de sistem de transport, pentru viitor, una din variante, evident. Totul e pe module: cabine de comanda (pentru una, sau mai multe persoane), la care se pot atasa roti (devine automobil), elici/aripi de tot felul (devine elicopter/avion), carcasa cu motoare/elici (devine nava/submarin), senile (devine off road) etcetc. Cabinele se pot atasa si intre ele, ca sa le faci trenuletze, in orice combinatie..Si pe viitor ele nu vor mai fi proprietatea cuiva, ci vor fi folosite la comun, ca pe taxiuri (cred), sau poate ca-ti vei si putea cumpara una pentru tine, daca chiar vrei asta..Sint tot felul de scenarii, si toate perfect posibile, pentru ca se vor produce foarte multe bunuri, ca pur si simplu vor fi toate extrem de ieftine, si pentru sume modice ar fi mai eficient sa le imprumuti, decit sa le cumperi..Foarte interesant ce virtej technico stiintific e imprejur..Sint curios cum va evolua omenirea in urmatorii 1000 de ani, daca spre bine, sau nu, ca nu ai de unde sa stii, ca poporul/popoarele mai poate/pot lua si decizii gresite (vezi alegerea democratica a lui shticler), mai ales ca se pare ca exista o reducere a inteligentzei pe planeta..Ce pacat ca traim atit de putin, ca nu apucam sa vedem suficient din cum evolueaza technologia asta..
PS Azi e 23 august, ziua cind am intors armele, sau parca nu, ca am eliberat tzara de unii rai, ca sa ne-o cucereasca altzii. Traiasca R (asta ramasese scris pe un bloc vecin cu al meu, dupa revolutie, hahaha)

No comments:

Post a Comment