Tuesday, August 14, 2018

Omul catre mine

Semanam; nu stii cine esti, si nu stiu cine sint..Avem in spate un trecut, si in fata un viitor..Avem totul imprejur, sintem incojuratzi de un prezent care se labartzeaza fara rusine, peste tot..Sinyem prinsi de toate prin miliarde de fire de toate culorile..Orice privire ne ascunde ceva..Lumea are contururi schimbabile, si toti fug in directii opuse..Cuvintele se sparg de margini, si ecourile au inghetzat de atitea indiferentze care vin, in valuri, peste tot ce am simtit ca a fost, cindva, sensibil..Sticla sigileaza toate trairile, si nimic nu mai reusesete sa treaca dincolo de suflete..Pentru ca timpul acopera cu straturi de taceri tot ce am trait, si simtit, cind eram deschisi, si adevaratzi..Azi transcendem in asltceva-uri care ne seamana, pentru ca devenim ce parea ca nu se va intimpla, mai mult ca in scrieri..Ne maturizam, si imbatrinim intr-un fel pe care nu l-am stiut, si asta fara sa fi banuit ca asa ceva, in felul asta, ar fi fost posibil..Stiu, am fi putut anticipa, dar asta nu ar fi fost de acceptat..Totul e altfel, si ceva din ce a fost e acum perfect schimbat..Lumile ni s-au schimbat, si noi am fost impreuna cu ele, parte din tot procesul..Cevaurile au devenit altcevauri incet, si iremediabil..Reflexia din oglinda ne arata ca alte fiintze ne sint alaturi..Cit a mai ramas din cei ce am fost, martori, la cei ce sintem? Si cit din noi mai accepta sa fie asa, ca parte din tot? Am calatorit prin toate iadurile, si toate m-au respins, apoi am incercat sa vad raiurile, dar si ele m-au negat..De ce nu pot sa vad ce pot deveni? Si de ce toate deschiderile fiintzei mi-au fost blocate? Sa fie o conspiratzie universala impotriva mea? Stiu ca totul e un circ, si totul va fi un circ, tot timpul, si ca doar aparentzele vor fi altele..Deci eu voi fi blamat oricind, fie ca e acuma, ca asa s-a intimplat, sau fie ca va fi intr-un viitor posibil, in cazul ca ma voi reincarna acolo..Bla-mat, cu toate onorurile de rigoare, si fara resentimente, asa ca si cind toate ar fi avut un curs firesc, si ceva potentzial s-ar fi transformat in ceva pur concret..Si tu ai devenit ceva, intr-o lume in care esti zidit de toata ipocrizia metodic, si fara sa ai drept la replica..Pentru ca traim intr-o lume moderna, in care adevarul e un moft, o fitza absurda, si care e depasita..Totul  e exagerat de obscur..Imi trebuie un om cu care sa ma leg prin multe fire afective, si cu care sa descopar frumusetze viselor..

No comments:

Post a Comment