Friday, August 3, 2018

Drumuri prin absurd

Spatiile au dimensiunile tale..Totul e masurat dupa tine..Nimic nu e mai mare, sau mai mic, totul e conform..Si asa e si viata ta, construita exact dupa canoanele fiintzei tale, pentru ca tu esti arhitectul a tot..Tu construiesti drumuri, poduri, cladiri, din ce amintiri ai valabile..Si toate sint ale tale, pentru ca au fost in tine, le-ai dat concret, si le-ai vazut cum au iesit..Si toate astea sint in afara exact cum sint inauntru..Desi, na, ca la orice opera practica, ce iese e ce e proiectat plus erorile de executie..Glumesc, stiu ca orice e o varianta, si orice e posibil in materie de orice, pentru ca realul ne loveste cu tot felul de nestiuturi..
Dar, lumea e o mare iluzie, asa cum e si viata..Totul e sa fim autentici, si conformi cu ce sintem..Pentru ca, oricum, toate se vor schimba imprejur, tot timpul, si, ce a fost valabil pina acum va fi depasit rapid..Si eu stiu ca sint inca eu, atita timp cit pot sa ma vad fix pe mine, intr-o oglinda a unui timp..
Ma vad printre toate universurile posibile, ca si cind as sti ca si universurile posibile ma vad cum sint prin reflexiile oglinzilor paralele infinite..Sint prins in cautarea unui drum prin labirintul asta al oglinzilor..Ma lovesc de tot felul de ziduri de sticla care imi apar de nicaieri..Vad reflexii peste tot, si toate imi vorbesc pe o limba necunoscuta..Caut suflete cu disperarea singuraticului..Vreau sa ating, sa simt, si sa inteleg..Obtin doar supratetze reci si nestiuturi..Intind alte miini ca sa vad ce am inainte..Imi apar alte suprafetze, si alte iluzii..Si totul se repeta ca intr-un film..As vrea sa ies, sa mi se intimple ceva, ca sa simt ca nu mai sint singur..Ce greu e sa reusesc..Stiu ca ieri am stiut ca pot sa inving orice..Azi am vazut ca nimic nu e cum pare..Am multe lumi pe linga mine..Ajutorul e doar din ce am fost, si am putut sa fiu..Ca si cind nimic, niciodata nu m-ar fi putut salva..Ca si cind sperantza a fost dintotdeauna doar in visele care m-au facut sa merg inainte, in contra a orice..Ce mare nimic e imprejur, si ce amagire e in orice..

No comments:

Post a Comment