Tuesday, August 14, 2018

Profundul dintre el si ea

Azi m-am plimbat iar, pe faleza..Am vazut iar natura in toata splendoarea ei, cum se intinde de-a lungul unui fluviu ce curge asa, de cind lumea..Si mi-am construit in minte lumile de acolo asa cum le vedeam pe masura ce faceam pasii..Un pas e un loc al unui timp intr-un spatziu urias..Urmatorul pas e un loc apropiat al unui alt timp, in acelasi spatziu..Si cu pasii urmatori construiesti un drum al tau, in timp, prin acel spatziu..Uneori pare mult, alteori putzin, dar secventza asta de pasi face ca drumul sa fie parte din tine, pentru ca ai trait intens pasii lumilor alea, si ai amintiri legate de acel spatziu, in acel timp..Totul e o constructzie a ta, proprie, care e reala in tot, asa cum e reala in perceptzia ta perfect subiectiva..In fine, lumile pot, sau nu sa fie de acord cu asta..Ieri am petrecut un timp pe o planeta care mi s-a aratat intr-un vis indus..Era ca pamintul, doar ca orasele erau in aer, si apele curgeau tot prin aer, in spirale care se intrepatrundeau..Iar cerul era de un verde clar, si sorii, cei doi, erau de un galben pal, asa ca in picturile lui Van Gogh..Mi-a placut sa vad atitea peisaje pe care doar le imaginasem..Am stat sa observ totul, si sa admir, sincer, cum lumile devenisera atit de elaborate..Apoi am intilnit o tipa, cu care m-am conversat mult timp..Ea era venita pe planeta, si stia locurile mai bine ca mine..Mi-a povestit despre istoria descoperirii planetei, despre colonizarea ei, si despre transformarile de dupa..Mi-a placut de ea, ca era sensibila, si deschisa, si, mai ales ca imi putea da raspunsuri la toate intrebarile mele..Ma gindeam chiar sa ii propun sa facem si intilniri romantice, si, a fost de acord..Acuma stiu ca, dincolo de aparentze mai e si faptul ca, dupa ce ne cunoastem, am putea descoperi ca sintem diferitzi, si atunci totul s-ar transforma in altceva, dar, pentru moment totul parea ca intre noi functzioneaza o comunicare buna..Si am continuat sa vorbim pe tot felul de teme, ca sa ajungem la noi insine, sa ne spunem ce credem, ce simtim, si in ce fel vedem lumea asta, in toate aspectele ei..Recunosc ca nu m-a atras de la inceput cu ceva, asa cum au facut-o altele, dar asta n-a fost o problema, pentru ca eram mai interesat de altceva..Vroiam sa vad cum comunicam in mod real relativ la lucruri real-practice..Ca sa inteleg daca pe viitor chiar am putea deveni un cuplu..Pentru ca in cuplu e o traire continua, si o altfel de comunicare, una mult mai subtila decit ai putea-o avea cu oricine altcineva, pentru ca il cunosti foarte bine cit sa il simti pe omul ala, si cit sa te simta cit sa poti comunica tacit, din priviri, si gesturi..Si in comunicarea asta nu expui simplisto-stupid ceva clar, pentru ca nu e nevoie..Ci doar esti tu, si ea doar e ea, si toate se construiesc de la sine, fara sa expui, sau sa se expuna, pentru ca nu e nevoie..Devii comunicind, asa cum si ea devine comunicind simplu, si sincer intre sufletele profunde..Si vezi, in timp, cum totul e chiar asa cum e, si ca ce devine e un rezultat al tot ce te leaga de ce a fost, sau este ea..E simplu..Totul e sa fie profund..

No comments:

Post a Comment