Monday, November 27, 2017

Promisiune de scris auto-adresate

Imi trebuie sa consum energie pentru lucrurile care merita, decit..Si pentru asta tre'sa economisesc din alte locuri, adica sa nu ma agit daca nu e cazul.. Sint lenes, privit din exterior, pentru ca economisesc energia..
O sa trebuiasca sa imi fac o serie de posturi cu sfaturi, in esentza pentru mine, dar se pot aplica oricui, sfaturi universale care sa ramina scrise, daca as avea tendintza sa o iau razna..De fapt blogul asta a avut scopul asta, de a pastra scris, ca verba volant, vorbele zboara in eter, si nu se mai intorc. Si vreau sa fac treaba asta cu sfaturile date eu-mie foarte serioasa, adica sa ramina stabila pentru viitor, pentru ca nu am avut pe absolut nimeni in care sa pot avea incredere si cu care sa ma sfatuiesc..Poate ca o sa scriu de data asta, inainte, pe o ciorna, ca la examen, ca sa o pot corecta. Vedem, ne adaptam..Bine, lucrurile pe care vreau sa le scriu sint deja in mintea mea, dar vreau sa fie scrise, pentru ca sa nu ma mai intreb tot timpul daca gresesc sau nu, pentru ca lumea asta e dementa oricum, si e si foarte agresiva..In fine..The best is yet to come, vorba francezului..

No comments:

Post a Comment