Thursday, November 9, 2017

Calm clar

Lumile se arata si se ascund, ca sa revina, in toate stralucirile culorilor..Lumile se deschid simplu si direct, ca sa ne povesteasca ceva profund ce vine din adincurile unor suflete..
Eu sint acelasi..Am acelasi suflet..Sint perfect identic cu cel care eram cind incercam sa descopar lumea sufletelor..Am ramas la fel si cind lumile incercau sa ma determine sa devin parte din ele..Si acelasi cind m-am eliberat de toate lumile care ma inconjurau..
Sint asa cum am fost..Fiintza mea inca mai joaca un rol grotesc pe o scena improvizata..Simulez ceva ce n-am fost niciodata..Caut sa storc emotzii dintr-o incursiune in lumi in care m-am identificat cu roluri ce mi s-au cerut..Caut proprii pasi pe care sa-i fac in impunerile cumva neautorizate de minimul din ce eram..
 Merg pe directzii cumva determinate..Pe care arareori le recunosc ca adevarate, dar pe care le accept, pentru ca imi sint impuse..Si continui sa o fac, pen tru ca stiu ca, doar asa, pentru mine, asta inseamna un inainte spre acele adevaruri cautate..Sint un om doar, si in mine se mai intimpla sa mi se desfasoare fiintza printre propriile adevaruri..
Ma plimb prin mine, cum ma plimb prin ceilaltzi..Sint sufletul care se cauta printre totzi cei care si-au exteriorizat sufletele..Ma privesc cum sint, asa cum se privesc ei..Ochi in ochi, in suflete de oglinzi..
Uit, si imi reamintesc tot..Am in mine toate durerile si sperantzele..Vad viatza in verde viu, si traiesc inca imaginindu-mi cum toate se transforma in adevaruri profunde care evolueaza inspre ceva ce devine incet o alta realitate..Te simt, in tot ce esti..Stiu ca tot e o devenire  a unor alte fiintze derivate din noi insine, care se cauta, ca sa se apropie, si sa devina parte din spiritul acela universal care ne acopera cu  intelegere calma si clara tot ce sintem..Si ce am fost vreodata..

No comments:

Post a Comment