Saturday, November 4, 2017

Crud

Culorile au dansat pina s-au ranit si au singerat singe de culori diferite care au patat strazile..Am vazut cum dansul a urmat unul dupa altul, ca petele sa se acopere unele pe altele cu alte culori..Din singe care a curs pentru acelasi memorial al durerilor noastre profunde..
Privirile care au urmat au spalat tot..Apoi au urcat spre mastile grimase de urmari..Au congelat totul..Lacrimile au devenit cristale care au desfacut lumina, si mastile au inceput sa se crape paralelipipedic.. Linistea a acoperit cu unghiuri toate trecuturile..Am uitat tot..Am fugit ca sa incercam sa simtzim cum putem disparea in alte variante de universuri de un extaz promis..Am construit iluziile din pasii uitatzi de timp.. Am alergat pina am reusit sa vedem cum se darima iar castelele din nisipul cartzilor de joc..
Am zimbit cind dezastrul lumilor noastre ne-a privit..Am asteptat cu placere varianta asta e existentzei..
Lumea arde inca..Noi mai fugim de noi, inca..Ne mai ridicam miinile spre infinit, intr-o adorare a unui suprem care sa ne salveze..Desi stim ca din ridicol nu va avea nici o entitate curajul sa ni se apropie..
Divinul e inca intr-o atingere dorita..Una simpla, care sa aduca timpul sub o forma a imaginii intr-o oglinda plata, care a trecut intimplator prin fatza noastra in orele astea tirzii ale unei toamne care a smuls crud frunzele unor copaci nevinovatzi..

No comments:

Post a Comment