Wednesday, November 1, 2017

Eu, prin mine

Nestiutul e in toate cunoasterile aparente..Toate determinarile sint suficient deschise cit sa para evidente..Toate in afara de cele care mai au in ele misterele gindurilor noastre nespuse..Pentru ca nestiutul asta are in el atitea subtilitatzi nesugerate macar in niciun context valabil..Pentru ca el pluteste pe deasupra, si ne contorsioneaza mintea cu sugestiile lui subtile..
Ieri m-am gindit la lumea asta dimprejur, la cum e ea, la cite lucruri discrete are in ea, la ce ne sugereaza prin tot felul de semne..Si mi-am dat seama ca toate ma depasesc, sincer, pentru ca nu ma duce mintea sa vad ce e dincolo de ce mi se arata..Si asta mi-a placut, pentru ca am realizat ca eu, cu ce intelegeam  eram fericit.. Si eram asa pentru ca vroiam asta, ca sa fiu fericit cu cit puteam sa inteleg..Dar lumea venea spre mine cu alte, si alte intelesuri..Si atunci deveneam confuz..Dar le luam pe toate ca atare, si iar reluam drumul asta al cautarii intelesurilor..Dupa care alte elemente noi mai apareau, si eu iar reluam drumul..Si am invatat ca asta e un drum continuu, pentru ca voi avea tot timpul ceva nou de descoperit, ceva pe care sa mi-l adaug in minte, si cu care sa merg inainte..Ceva ce ma recompunea si redefinea in ce eram..Ceva ce era atit de nou si profund, ca avea o putere magica, aceea de a reusi sa imi dea puterea de a ma distruge in tot, ca sa ma pot reface in tot, identic, si atit de altfel, tot timpul..
Ieri am fost un eu, autentic si stabil..Azi sint o urma din ce a ramas..O urma din care imi refac toate fiintzele supravietuitoare dupa cataclism..Si din care invatz sa evoluez..Supravietuind printre ruinele lumilor care s-au lasat trecute..
Azi sint un fugar care a supravietzuit, si pentru care nu mai conteaza absolut nimic, pentru ca a invatat sa impinga inainte lucrurile, ca sa invinga un sistem ce s-a desfacut in particule nestiute, pentru ca au fost neimaginabile..Azi sint liber..Am fost liber intotdeauna, si am sa fiu asa, pentru ca tot trecutul meu mi-a construit asa propria imaginatzie..Din tot, prin tot, si construind alte lumi, care au fost doar ale mele.. Eu, fiind inca ce sint, si ce cred ca ma va face sa fiu ce sint, prin mine insumi..

2 comments:

  1. Caca cu cacao ... (bun) mergem inainte , (pre)cum (am facut-o &) inainte.
    'Get it.. you have to got it :)) ;)
    just.. that.. ( but) not yet .

    ReplyDelete
  2. Caca e peste tot, cu toate aromele, in special cu prostie, ca e la moda azi..Cre'ca e mai interesant ceva cu erotism decit sa aratzi in culori nasoale realitatea, ca si asa, oricum, toate ramin la fel.

    ReplyDelete