Sunday, November 26, 2017

Identicul precis

Fiecare sintem cine sintem cu o precizie matematica..Sintem identici cu noi pina la detaliul cel mai micronic.. E evident asta..Adica e evident pentru oricine, desi se pot intelege multe de aici:
1. Ca sintem identici cu un model construit empirico-stiintific, si pe care l-am idealizat
2. Ca sintem ce am ramas din ce eram, dupa ce societatea ne-a sters unele laturi ale personalitatii
3. Ca ne acceptam identitatea proprie
4. Ca nu ne acceptam identitatea proprie
5. Ca societatea/mediul e de vina pentru ca nu am devenit ce n e-am dorit/propus, etc.
Asta e la prima mina, sa zic asa, pentru ca o imaginatie buna poate construi liste intregi cu intelesuri din frazele de mai sus, cele legate de identitate. Teoretizam teoretizabilul, tocmai pentru ca e teoretizabil, adica are in el multe intelesuri potentiale. Asta face diferentza intre ceva de valoare, si altceva fara valoare. Zic asta pentru ca zilnic sintem asediatzi de lucruri fara valoare, dar care simuleaza pompos valoarea (nimicul invelit in imagini sau cuvinte)..Si astea sint facute asa ca sa satisfaca scopurile unor manipulatori..Nu zic mai multe ca mi-e greatza de subiectul asta. In fine.
Am vrut sa scriu in postul asta despre mai multe lucruri, legate de moartea unei actrite ca Stela Popescu, in contextul societatii romanesti de azi, dar inca se dezbate mult pe tema asta, se cauta raspunsuri la intrebari puse  si nepuse, si asta e bine, pentru ca duce la insanatosirea mentalului cu unca un pas, desi mai e inca mult de mers inainte..Romanul "mediu" (sa zic asa, generic) e cu mult mai inteligent decit societatea romaneasca pe ansamblu, si de asta e o continua batalie om vs social. Bine, am zis de romanul mediu, nu de ala de la extreme, care e ori genial, ori retard. In fine, e mult de spus..
Am mai vrut sa scriu despre valori, sensibilitate, serile de weekend, bloguri, vloguri, etc etc. O sa scriu despre asta mai incolo, dupe inspiratziune. Pina atunci sa celebram fiintza care sintem, cu cit mai mult vin si veritas, hahaha, ca meritam, pentru ca, cum spuneam la inceput, sintem fix cine sintem, cu o uluitoare precizie..Si etc, samd, urmarea in episodul urmaritor ul-terior pos-terior.

No comments:

Post a Comment