Friday, December 1, 2017

Alternative

O istorie s-a sters singura..Incepind cu sfirsitul..Si-a anulat cuvintele, pe rind, in ordine inversa..Au cazut toate notiunile importante, si locul s-a golit..Substantza e ascunsa prin locuri nestiute; se spune ca e mai rara ca diamantele, si ca e instabila..Doar cei ce stiu o pot pastra; in miinile celorlaltzi devine o pulbere care dispare imediat..Si pentru asta blamam istoria..Desi ororile din ea apartzin speciei noastre..Cui altcuiva?
Am uitat tot..Tin minte doar raul..Imi trebuie iar masina timpului, sa ma intorc la vremurile fericite..Sau o alta masina care sa ma faca indiferent la tot..Am un miliard de frici..Trebuie sa gasesc ceva sa le uit, pentru ca cauzele lor generatoare vor fi aici, reale, tot timpul..
Monstrii sint peste tot..Aia din mintile noastre..M-as plimba iar prin orasul fara locuitori..Desi mi-e frica si de singuratate..Nu atit de tare ca de celelalte..
Am sa fac un compromis cu rigoarea..Imi amestec pasii, ca sa-i confuzez pe idioti..Nu vreau sa mai par previzibil..Sau vizibil..Mai bine invat sa zbor..

2 comments:

  1. La multi ani! :))

    Zi, Ia(ta) ..ce parere ai de varianta lui Cove .. feminina ? https://m.youtube.com/watch?v=SluC3hXr-d0

    O alternativa buna?(autentica) sau ..nu ?

    ReplyDelete
  2. La multi ani! Bai, m-ai nimerit cu gentile, chiar vroiam sa-mi cumpar si io citeva. Mai bine ne arata colectia de chiloti, sau dildouri:)))

    ReplyDelete