Saturday, July 1, 2017

Canada of 150 springtimes

Sint aici din '97, de 20 de ani, si ceva..Sint aici, in locurile astea pe care nu le-am inteles de la inceput, pentru ca erau altfel..Dar am trait, si am invatat multe, si am devenit..Si asta a fost pentru ca simplu, Canada mi-a intrat in suflet, ca o tara care m-a adoptat, ajutat, sprijinit ca sa reusesc sa devin eu. Sincer, e tara mea, si locul unde am invatat sa visez si sa sper, chiar daca am trecut si prin incercari grele..
Prin nastere sint roman, si am in mine gena acelor trecuturi, si culturii de unde vin, dar am devenit canadian cind am inteles ce inseamna ca sint liber, cind sint liber, si ca imi pot dezvolta toate talentele, fara frica..
La multi ani Canada! Esti locul numit iubire si compasiune! Sa traiesti multi ani, si sa prosperi asa cum meriti! Te iubesc ca pe mama care m-a crescut si invatat atit de multe, si careia ii ramin profund indatorat.

No comments:

Post a Comment