Saturday, July 8, 2017

Linistea singuratatilor

Distantele dintre lumile noastre paralele ramin constante.. Stam pe suprafetele relativ stabile ale sistemului nostru de referintza si privim in jos, si in sus, la straturile suprapuse ale altor lumi paralele..Ne seamana..
Azi sint paralel si eu, si alunec pe timp calm, si fara sa ma gindesc la ceva anume..Pare ca sint intr-o barca de salvare, dupa un naufragiu..Stau, si sper, sper si stau, si las timpul sa se scurga lent, si fara scop..Imprejur e acelasi orizont albastru lichid..Cerul e plat fara nori, si lumea pare la ani lumina distantza..Sint intr-un univers etern, care a ramas asa ca sa imi faca in ciuda, mie, unui muritor..Ce mic si vulnerabil sint, si ce indiferent e totul..
Am esuat..Am ajuns pe o plaja de pe o insula pustie..Ce frumos e..Sint ca intr-un vis visat demult, eu, singur, pe o plaja tropicala..Doar ca nu e nimeni imprejur, nu e niciun hotel unde sa ma cazez..Nu ma vede nimeni, e cald, umed, si uitat..Nu e nimeni imprejur care sa ma judece, sau sa ma observe..Fac ce simt, si ce imi doresc cu adevarat..Pot sa vorbesc cu palmierii, cu marea, cu orice e aici, fara sa astept vreun raspuns..
Ma gindesc cum o sa supravietuiesc, ce o sa maninc, unde o sa dorm, si ce lucruri mai am de facut de acum incolo ca sa supravietuiesc..Inventez eu ceva, ma descurc pina la urma, desi nu am trecut niciodata prin ceva asemanator..Acuma stau  pe plaja si ma gindesc la tot.. Ce ciudata e viata asta, si ce multe iti cere..
Sint un suflet ratacit pe o plaja uitata..Imi duc singuratatea cu demnitate..Sint c a in socialul obisnuit, si cotidian, doar ca fara nimeni imprejur..Nu am program, sau reguli..Cred ca seman cu toti ceilalti, doar ca sint intr-un alt mediu, si in alta situatie..Nu mai visez la nimic altceva decit la drumul meu inainte..Am uitat tot ce am trait..Ma reintorc la lumile mele..Sint si liber, si constrins, dar aleg sa fiu liber, si sa imi construiesc un alt drum..Aici e liniste, inca..

No comments:

Post a Comment