Wednesday, July 5, 2017

Soare cald

Ehehe si behehe, ce bine e cind bine e, si cind bine e ce ne doare in popou cind rau ne-a fost, ca daca e bine vrem sa ne simtim ca ne e bine, si sa uitam cind nu ne-a fost asa de bine ca acuma, ca sa nu zic ca ne-a fost rau ca nu stiam cum ne cheama, dar asta a fost atunci, si amintirile negative le stergem, de fapt le tratam cu maximum de arogantza si indiferentza, pentru ca starea de bine merita traita la maxim..Si asta e ca sa zicem ceva, ca sa nu tacem adica, ca e aiurea sa faci o teorie a amintirilor, care bune, care nasoale, ca ele oricum sint acolo in noi, si ne zimbesc/rinjesc dupa situatie, si context, ca na, asta e jobul lor..
Ma gindesc ca amintirile rele sint legate de situatii rele, care sint legate de actiuni rele ale unor oameni rai, cred, ca doar nu buni, din moment ce au facut actiuni rele..Norocul nostru ca chestiile rele nu sint cele normale, ci cele ce ies din tipare..Ca normalul e ca toti sa fie buni si generosi, si sa dea ce e mai bun din ei, si sa fie prietenosi, etc..Bun, asta intr-o lume ideala, ca in realitate depinde de foarte multe lucruri si probleme pe care ei le au de rezolvat, ca de ex daca esti sub stress, si ai multe de facut in timp scurt, te concentrezi pe munca ta, si lasi dracului detaliile deoparte, ca nu ai timp de ele, faci lucrurile importante, si te confunzi cu valorile tale profunde..Multi idioti care nu-si pun mintea la contributie devin "elitisti" de parada, si arogantzi, si nesuferiti, si agresivi cu toti, si tot, si periculosi pentru toti ceilalti cu care vin in contact..Am avut probleme cu genul asta de oameni de cind ma stiu, pentru ca le-am aratat ca nu-i suport, si ei au ripostat violent, ca asta stiau cel mai bine sa faca, ca au avut timp si energie sa se antreneze pentru asta, si sa actioneze..E plin de de astia cu creierul mic, si e bine sa te feresti de ei cit poti, pentru ca te pindesc sa-ti faca rau, tie sau altora..
In fine, jobul tau depinde de atmosfera de acolo, care depinde de oameni, care depinde de valorile lor..
Am inceput un job nou, si acuma acumulez date technice, invat cu viteza luminii tot ce tine de specificul locului..E usor, dar e mult, si le asimilez pe masura ce lucrez..Am terminat 2 proiecte in 1-1/2 zile, si lucrez la al 3-lea care e mai marisor, fac fixtures pentru o companie care le lucreaza pentru Toyota, plantul care asambleaza Lexus, adica fac modelele 3D si desenele, ca sa le produca. E fun, ca e nou, si interesant, recunosc..Am eu ce am cu Toyota, hahaha, desi masinuta mea e Mazda Tribute, si daca va fi vreodata sa cumpar o alta masina tot Mazda o sa fie, ca e mult mai elaborata si dragutza:) Dar sa nu divagam..
Cum ziceam, locul tau e unde te simti bine, pentru ca na, ai si tu preferintele tale relativ la sarcinile de serviciu, oameni, etc, si nu orice e pentru oricine..Plus ca eu sint destul de obosit/scirbit de unii oameni si unele situatii destul de sinistru-umilitoare..Si e bine ca mi-am dat seama ca nu sint compatibil cu anumite chestii, pentru ca anumite chestii ies din sfera rational-umana, si nu are rost ca eu sa le accept..In fine..
Pe moment e bine..Sa vedem pentru cit timp..Pentru ca daca nu e bine, mai bine sa schimbam ceva esential, asa incit sa ne fie bine pe viitor..
Abia am ajuns acasa de la job, am baut un pic de vin, si as minca ceva bun, sa vad ce gasesc prin frigider.. Dupa care ma mai uit la emisiuni tv, dupa care ma culc, ca sa fiu fresh miine, ca sa termin proiectul..Ce bine, si ce cald afara..E frumoasa vremea, ca e inca vara, si soare zimbitor.

No comments:

Post a Comment