Thursday, July 6, 2017

Compact fotonic

Spatiile se dilata, apoi se contracta..Lumile se rasucesc, apoi revin..Timpul alearga continuu pe o banda Moebius, ca sa sara pe o alta, unde sa alerge iar, cu alta viteza..Toate sint tot asa cum au devenit..Evolutia le-a construit forme diferite intr-o eterna schimbare de la ceva spre altceva..Noi ne-am parcurs traiectoriile destinelor dictate de schimbarile universale ale universurilor..Am mers pe un drum curb cu viteze schimbatoare fara sa simtim efectul centrifugal..Sau poate l-am simtit,  pentru ca el a intervenit cind drumul vietii lua curbe de transformare..Oricum, se pare ca am rezistat la acceleratia centrifuga, asa cum o fac pilotii pe avioane..Pentru ca asa e fiintza noastra, capabila sa reziste, asa a fost construita de evolutie, si asta ne-a ajutat enorm..Rezistam la transformarile spatiilor si timpului, cit traim..Rezistam invatind din greseli, si continuind sa facem echilibristica pe firul destinului..
Am in mine armoniile, pe care le pastrez ca pe diamante, pentru ca ele ma echilibreaza..Ele sint stabile, si vor ramine asa tot timpul..Si in armonii sint incluse acele suflete cu care simt ca rezonez, sufletele prietene care ma protejeaza, pentru ca ele ma determina..Si eu le raspund la fel, cu aceeasi caldura, pentru ca noi, impreuna, construim ceva incredibil de frumos, si solid..Un solid indestructibil si compact, asa ca materia din stele, care in fuziunea hidrogen spre heliu genereaza lumina sub forma de fotoni..

No comments:

Post a Comment