Monday, July 3, 2017

Lectia despre iubire

De multe ori ma intrebam unde e iubirea, unde e miracolul ei atit de cautat, unde sa o caut ca sa am certitudinea ca o pot gasi..Si recunosc ca nu am gasit un raspuns absolut, pentru ca nu exista, cel putin pentru mine, dar am gasit mii de alte raspunsuri relative, pentru ca am gasit iubirea in atitea locuri neasteptate..
Am gasit iubirea in gesturile cele mici si imediate..Ca atunci cind eram insetat si am baut vinul repede, si o mare parte mi s-a scurs pe git si pe corp, iar tu ai pus palmele pe mine, ca sa nu se scurga mai departe, si ai facut baraje stabile..Sau ca atunci cind ma mingiiai, ca ti se parea ca sint prea trist..Sau cind imi vorbeai cu multe cuvinte care sa imi acopere tristetzile, sau cind taceai ca sa simtzi ca imi doream asa de mult sa tacem intr-o atitudine de a sfida spatiul celorlaltzi..Am gasit iubire in tot ce ai facut pentru mine, cind eram singur, dupa atitea lupte cu universul..
Mi-ai aratat atitea forme in care poti iubi, pe care le recunosc..Esti o profesionista, si o generoasa..Eu sint un trecator prin teritoriile astea, si am nevoie de tine ca de un ghid..Pentru ca nu stiu unde sint, si ce trebuie sa fac..Ma am doar pe mine ca reper stabil..Sint gata sa privesc, si sa invatz..
Iubirea e o parte profunda din noi, una care poate deveni o arta..Si e deschisa spre toate sufletele..As vrea sa pot sa o invat, asa cum am invatat atitea..Sa stau intr-o banca, la geam, si sa privesc la doamna profesoara cum ne explica despre cum iubirea ne transforma..Si sa mai visez la atitea cit, in clasa, ceilalti iau notite..Privind la unele colege care sint atit de frumoase si neatente:)

No comments:

Post a Comment