Wednesday, December 31, 2014

La Multi Ani!

E 10:52 noaptea, 31 decembrie 2014..Mai e o ora si un pic ramas din anul asta, si gata, trecem la alt numar.. Imbatrinim brusc noaptea asta cu un an..O sa ne cauzeze, sau ceva..Desi e o dileala, pentru ca miine e o noua zi perfect identica cu celelalte..Viata merge inainte, si asta e, de acuma incolo la numarul anilor o sa scrie 2015, mare brinza..Asta e un numar ca reper, pentru mersul societatii, pentru cronologie..10:58, se apropie 2015..Ma mir ca n-au facut astia prin media profetii noi cu sfirsitul lumii, ca sigur daca aduni cifrele anului cu numarul de la pantofi al lui Mozart si imparti la numarul de la camasa al lui Beethoven o sa-ti dea ceva cu virgula, si a treia zecimala o sa spuna exact luna cind o sa vina asteroidul..E bine..Inca mai tin balariile astea la unii speriati de bomnbe si prosti..Ma rog, cui sa-i mai pese de atitea nerozii, inca?
11:02, timpul treeeece, ca regimentul zeeece, prin baltoaca treece..Ce timpenii..N-am la ce sa ma gindesc, si fabulez..Mai devreme vroiam sa scriu un post ceva science fiction cu planeta Qua, cea care la anumite perioade avea o sarbatoare in care se adunau toti, ca intr-un fel de reuniune a sufletelor, ca sa combata spiritele rele..Ar fi iesit poate, ca o mai infloream, adaugam ceva cu istorie, religie, mituri, ca sa fie o paralela la situatia de la noi, da' mi s-a parut ca nu e totusi ceva de iarna, ca mai degraba ai citi ceva vesel, la cit de frig e afara..Mai bine sa scrii despre ce simti in noaptea asta dintre ani..Ca sa ramina asa, sa-ti aduci aminte ce ai trait si simtit..Restul de povesti, mai ai timp, si mai incolo..
Noaptea asta e la fel de banala ca celelalte..N-am plecat nicaieri ca nu-mi place aglomeratia si manifestarile alorlalti..Imi trebuie liniste, si ceva tutun..Am fost mai devreme sa iau tigari de la benzinarie..Minus zece grade afara, si vint, am avut senzatia ca o sa mor de frig, m-a apucat un tremurat brusc de-mi sarea caciula din cap, si nu-s asa friguros, totusi, dar vintul e de vina..In fine..Ziceam ca noaptea asta e absolut la fel cu celelalte.. Ma gindeam ce-ar fi sa se intimple ceva deosebit, ceva care sa-mi schimbe viata..Aha, sigur, sansa asta e una la un catralion de catralioane..In fine..
11:16..Ce misto ar fi ca 2015 sa fie un an fabulos, cu de toate, pentru toti..Cine stie ce ne rezerva viitorul.. Acuma in Ro e 6:18 dimineata, lumea doarme cu burdihanul plin de mincare si beutura..S-a petrecut, cintat, dansat, asa ca sa ramina in amintire..Unii au plecat prin alte tari..E frumos, cui ii place..
11:20..Ce o sa fac toata noaptea? De fapt mai stau putin, si ma duc sa ma culc..Poate ma mai uit la un episod cu Columbo, sau la ceva emisiuni..Am vazut pe Digi, mai devreme o emisiune despre filmele din 2014, si ziceau ca au avut success chestiile biblice, cu efecte speciale, unele scifiuri..Pe mine ma plictisesc filmele astea noi, ca sint seci, au doar efectele alea bine facute, da in rest vaaaaaarzaaaaaaaa..Nimic nou si pasionant, totul o ciorba reincalzita..Hahaha, ce limbaj am..Ciorba, auzi..Chiar, nici mincarea nu ma mai pasioneaza, nici cititul de beletristica, si astea sint la fel de anoste..E o plictiseala generalizata, lumea nu mai cauta nimic, isi traieste cu intensitate experientele proprii, in cautarea fericirii..Ha..Unde sint vremurile de altadata..Ma rog..Traim din inertie, cred, nu ca am avea vreun ideal, sau idealuri, sau altceva care sa merite, o cauza, doua cauze..Zero..Aplatizare..
11:29..Inca putin si gata,  zboara si anul asta..Nu-mi fac planuri, pentru ca multe n-ar depinde de mine, si atunci, na..Totul e sa fie ceva bun inainte..Ca mi s-a acrit de toate, am fobie la manifestarile unora..In fine
11:32 sa urez si sa-mi urez un An Nou cit mai bun, macar mai bun ca predecesorul, multa sanatate, ani, bani, sex cit mai mult si des, si implinirea dorintelor..LA MULTI ANI, si sa ne vedem mai voiosi si optimisti in 2015..Atita decit..Nu e mult, si meritam, totusi..

2 comments:

  1. Un An Nou plin de realizari, multa sanatate si noroc din belsug!
    La Multi Ani, Florin!

    ReplyDelete
  2. Multumesc frumos, sa fie un An cu cit mai multe impliniri iti doresc si tie, si ai dreptate, cit de important e norocul, ca functie de el si viata noastra se configureaza diferit..
    La Multi Ani, si tot ce iti doresti!

    ReplyDelete