Thursday, January 1, 2015

Ginduri de inceput de An Nou

E 2:18 noaptea, 1 ianuarie 2015, ah, am supravietuit si anului trecut..Oare citi ani vor mai urma? De fapt ce conteaza, citi or fi, sa fie frumosi si chibzuiti, cu multa ratiune si sentimente frumoase, ca asta e important, restul sint detalii..
M-am uitat un pic la Tvr, a fost simpatic si mai original, fata de balariile alorlalti..Am vazut un documentar despre viata lui Emil Racovita, biologul, si speologul nostru, pe TV Neptun..Am prins de la povestirea cum au ramas ei prinsi cu nava intre gheturi, la pol (nu mai stiu daca nord, sau sud), si, cum dupa munca multa au eliberat Belgica, si au putut sa plece inapoi, dupa care au urmat cercetarile lui in Franta, intoarcerea in Ro, ca sa infiinteze catedra, scoala apoi, problemele de viata din perioada primului razboi, etc..
Ce oameni, oho, cita pasiune, vointa, incapatinare, cita lupta pentru idei, cercetari, etc..Cred ca imi lipseste si mie cercetarea, cred ca asta as fi facut daca as fi prins vremuri mai bune, dar n-a fost sa fie..Imi place lumea laboratoarelor, instrumentele fine de acolo, si mai ales uriasa cantitate de idei posibil a fi testate, apoi documentarea rezultatelor, explicatiile posibile, etc, etc..Cit de frumos..Asta e, nu fusa scris sa fie asa..Bai, si cite idei as fi testat, ah..A pierdut mult omenirea asta umflata cu birocrati, ca nu m-a utilizat..Na, glumesc..Fac haz de necaz, ca ce dracu' sa ma enervez, mai bine vegetez..Sau hibernez, ca tot aceeasi chestie e..Sa stai intr-un repaus calculat, cit sa te mentii cu mintile intregi, ca mai ai nevoie de ele..
2:30 noaptea, tot 1 ian, tot 2015, asta e an impar, cica e mai norocos ca anii pari..Desi, na..Bun, cica piata muncii e in crestere, da' pe mine ma intereseaza soarta mea, si joburile astea technice tot asa, sint destul de putine..Am fost la citeva interviuri la care mi-au dat si teste de ceva inteligenta..Habar n-am ce rezultat a iesit, astept sa vad ce mai zic ei..Eu, dupa mine, fara sa fiu modest, zic ca am raspuns genial, hahaha..Sa vad cum iese din punctul lor de vedere..La un test n-am stiut niste chestii, ceva legat de caracteristicile unor gauri filetate, sau densitatea otelului, si aluminiului, de parca astea ar conta..Cind faci designul, gaurile le adaugi automat, alegi doar marimea functie de dimensiunea piesei, fortele de acolo, doar nu stau eu sa adaug detaliile astea, ca de asta se ocupa programul de design..Ar fi si culmea sa-mi ocup mintea cu balariile astea.. La densitate, recunosc, greseala mea, dar si aici astea le adauga programul, cind alegi materialul din lista adauga automat toate caracteristicile si proprietatile fizice, ba iti da si pozitia centrului de greutate, momente de inertie, nu-ti trebuie sa le stii pe de rost..La celelalte intrebari, desene, calcule am raspuns ok, erau simple, le putea face si un elev de liceu cu ceva cunostinte de fizica, si un pic de experienta la desen..Ma rog..Tin minte ca am inceput sa studiez Solidworks prin 2003 dintr-o carte de 900 de pagini, pe care am studiat-o in amanunt, ca programul e urias, totusi..Asta dupa ce studiasem inainte AutoCAD, ca din Ro nu-l stiam..
Daaa, cele rele sa se spele, cele bune sa se adune..Sa ne fie de bine, au cam trecut sarbatorile, de fapt miine e zi libera, si dupa aia iar incepe lumea munca..Afara bate un vint de te ia pe sus, e furtuna si minus 10 grade, e binisor fata de anul trecut cind dupa furtuna scadea temperatura si la minus 30 citeodata..
E 2:51 noaptea, tot nu m-am culcat, parca nu mi-e somn, imi place noaptea ca e asa liniste, si pot sa ma gindesc in voie la tot ce vreau..Ce bine ar fi sa apara multe joburi technice, ca sa ma simt si eu cit de cit mai bine, ca cineva are, totusi, nevoie si de mine..Pina atunci sint pe stand by..

No comments:

Post a Comment