Saturday, December 13, 2014

Vieti posibil onirice

Am avut destui sefi capete patrate, prin joburile mele, si asta m-a confuzat, cumva, pentru ca eu imi imaginam ca a fi sef inseamna sa poti intelege natura umana..Si imi aduc aminte cum era cind faceam armata, si aveam atitia cretini pe post de superiori..Oho, cite experiente, unele de spus, altele de neauzit pentru urechile sensibile..Ma rog..E cum se spune de cind lumea, ca te pot intelege doar cei care au trait experientele tale in toata duritatea si brutalitatea lor..Pentru ca pentru ceilalti e doar o chestie de asa, hai sa avem fun, si sa ne distram pe nefericirea aluia..Na..
E un bine in toate relele, ca inveti, ciocnindu-te de mizeriile vietii, asa cum a facut-o printul devenit cersetor.. Si tu existi, vezi, privesti traind, si mergi mai departe, asa cum fac toti..Pentru ca esti exact ca ei, un om intre ceilalti oameni..
Eu sint inginer, si pentru mine conteaza foarte mult cum se aplica stiinta in realitatea imediata..Traiesc facind, si verificind tot timpul, e o deformatie profesionala, pentru ca asta sint..Si imi place sa vad cum ce fac poate sa functioneze, efectiv..Cred ca asta m-a facut si sa incerc alte joburi, ca sa-mi demonstrez ca chiar pot.. e fascinant jocul asta al vietii, cui ii place sa-l joace..Chiar daca, na, si eu, am fixurile mele, si valorile la care nu renuntz, orice ar fi..Si ma iau de guler cu oricine m-ar contrazice pe chestiile corecte..
Dar, sa revenim la aberatiile proprii, alea care deriva din cele ale vietii traite:)) E de bine cit timp sintem in zona de echilibru mental..O sa mai scriu despre viata efectiva, desi nu prea imi place, adica e ok, dar prefer zona in care visurile sint mai importante, zona de imaginatie, pentru ca asta e ce sintem, da fapt, ca fiinte.. Zona onirico-realo-posibil imaginata, sau imaginativa..Ma gindeam cum ar fi sa dau drumul la toate fanteziile mele, sa descriu cu detalii de cuvinte posibilitatile posibile..Pentru ca acuma, cind scriu, ma autocenzurez continuu, si mi se pare absurd, in fine, e datul asta de la social..
Zona de oniric e fabuloasa, si m-am gindit ca mi s-ar potrivi, pentru ca am ceva imaginatie, si pot sa fac constructii ipotetico-absurdo-posibile..Aaaaa, cred ca o sa ma eliberez in zona de visuri, chiar daca o sa mi-o iau, pentru ca ea chiar merita..Sa visezi si sa compui in cuvinte o alta realitate e chiar un challenge a-u-ten-tic..Beeee-ton..Subscriu..Vedem ce vine..

No comments:

Post a Comment