Sunday, December 14, 2014

Variante de euri

Stii, te vad asa cum te vad eu, din locul asta fix..De aici si privesc lumea, imprejur..Am stat mai de mult aici, si mai stiu si ce am vazut..Sint omul martor al tuturor intimplarilor..Care mai stie sa mai priveasca..Am o energie care imi circula prin singe ca atunci..Am tot ce am avut..Ce ironie, totusi..
Vad tot, imprejur, nu-mi scapa absolut nimic, sint energie pe 2 picioare, 2 ochi strategici, si calm calculat.. Vad ce e insesizabil, simt in aer ce se va intimpla, si am in minte toate variantele posibile..Sint un operator tacut al celor ce..Vad, si aud..Si chestia misto e ca nu ma stii ca sint acolo, doar eu, ca sa..
N-am chip..Am doar urme..Sint doar o forma fara fond..O varianta a ta, proprie..Care se simte identic..O reflexie a unei fiinte, care e a ta..Care e, sau se simte in perfect acelasi loc..Tu insuti..Omul retras, si veridic..
Stiu..E un joc al variantelor..Tu esti eu, si eu sint tu..Ne schimbam..Ne imaginam a fi altceva..Simplu..Ca intre prieteni..

No comments:

Post a Comment