Saturday, December 27, 2014

Ginduri si analize

Am iesit sa mai cumpar ceva mincare ca aveam o mare tristetze in frigider, venise toamna si la el..Acuma e mai bine, n-am luat carne grasa sau alte smecherii, doar pui, rosii, legume, paste, ca de obicei..Si un pic de vin asa pentru admonesfera:)) Ieftin, bun, si mult..
In postul dinainte am scris despre costumele si mastile umblatoare ale unor personaje, pentru ca azi lumea pare supra-excitata, si da raspunsuri rapide la mediu, asta in timp ce pare ca copie gesturi si atitudini..Sint un fel de oameni-oglinda, asa par, fiinte care imbraca uluitor de repede hainele altor personaje, ca sa le dezbrace la fel de repede..In fine, ma mir de viteza de azi, pentru ca, in inginerie daca actionezi repede sigur gresesti, iti trebuie un timp de reflectie mai nene..Ma rog..
Asa, si am mai scris de oamenii goi, cei descoperiti, pentru ca azi lumea s-a cam dezbracat de valorile trecutului, asa, la gramada, fara o selectie..Si asta e o mare timpenie, desi, na, fiecare e liber sa faca absolut ce vrea..
Cam asta am vrut sa spun in postul de dinainte, si le-am explicat ca sa mi le explic si mie, si sa incerc sa gasesc o metoda mai eficienta de a concentra lucrurile..Desi, totusi, ca sa scrii cu densitate iti trebuie o stare speciala, simturile intense, ideile multe, si o intuitie activa care sa lege ceva coerent..Mai poti si sa scrii in etape, corectind continuu, dar eu nu fac asa, scriu ce am de scris, si gata, pentru ca e mai interesant asa, e mai proaspat, si autentic, cred..Doar nu-s scriitor profesionist..O fac asa, ca sa nu uit cite ceva care mi s-a parut mai important..
Efectul vinului e bun, ca te face sa uiti, si sa te reconstruiesti din piesele ramase dupa ce le alegi..Lasi ce a fost neplacut deoparte, si incerci  sa potrivesti ceva din partile bune..Si cred ca viata poti sa ti-o faci singur sa fie interesanta..Ma gindesc la cite joburi am avut, si cum unele ma plictiseau de ma urcam pe pereti, chiar daca erau bine platite, dar nu mai suportam eu starea aia balciza si stupida..Si acuma inca mai caut ceva sa-mi folosesc mintea, ceva sa ma provoace, si la care sa caut raspunsuri interesante..
Cred ca stilul asta neconformist al meu mi se trage din liceu..Pentru ca acolo i-am vazut pe unii foarte ambitiosi, in actiune, si am invatat si eu sa-mi construiesc o ambitie, desi eram cam lenesh din fire.. In facultate am redevenit lenes, si la jobul din Ro, dar cind am emigrat, nene, alta lume, alte challengeuri uriase, a fost super-interesant sa invat iar  sa fiu ambitios..O, da..Am trait in cei 18 ani aproape, de cind sint aici, experiente cit pentru 10 vieti, am vazut alta lume, alte valori, oameni, etc..Si am vazut ca pot sa ma ridic singur din praf, si sa ma recompun..E mult de spus..Si e de zis mult si despre criza asta economica cretina care m-a lasat fara unele joburi..In fine, am o scuza, ca nu doar pe mine m-a pocnit asa..E o lume intreaga care sufera..Dar, parca ca inginerii, nimeni pe lume..Hm..

No comments:

Post a Comment