Saturday, December 13, 2014

Drum prin vietile proprii

Realitatea ti-o trage destul de tare, uneori, ca ramii masca..Bun, bine, e si chestia daca ai sau nu asteptari de la chestiile pe care puteai sa le anticipezi ca vor evolua intr-o anume directie, dar, na, lucrurile se intimpla intr-un fel al lor, propriu, si tu te gindesti la ele, faci mici statistici, si cauti raspunsuri eventuale, pentru ca in viata e cu variante, iar tu trebuie sa te poti adapta la toate, ca-ti convin, sau nu, na, asta e situatia...Azi ai un job care nu ti se potriveste, sau ai un job bun, dar oamenii sint de rahat, sau etc, in toate variantele posibile..
Ultima perioada am fost inspector, hahaha ce pompos suna, dar a fost o munca uriasa pentru mine, pentru ca a trebuit sa-mi misc fizicul, si repede, si asta chiar nu e genul meu, in fine, dar a fost o experienta din care am invatat cum e sa fii asa, un robot uman..Sincer, nu stiu cum unii oameni, si chiar multi, reusesc asta, dar au toata admiratia mea, pentru ca pentru mine a fost enorm de greu, desi m-am descurcat mai mult decit admirabil, au zis-o sefii mei..Dar na, nu e pentru mine sa fiu fizic, si cu atit mai mult productiv intr-o asa postura..
Acuma e un adevarat boom la joburi, gasesti de toate pentru toti, mai putin pentru technici mecanici, ca mine.. Adica technici de conceptie, in design mecanic adica..
Sint joburi asa: de bucatari/ospatari cu tonele, s-au deschis restaurantele cu miliardele, inclusiv fast-fooduri, pizza, etc, de lucratori la linie de asamblare orice; automotive, barbeque, plastice, electronice, masinarii de toate felurile, impachetari de carnuri de pui, curcan, burgeri, etc, apoi agenti vinzari door-to-door, na, si acuma e iarna, te congelezi un pic, apoi manageri, sau superviseri, ingineri programatori in IT foarte bine platite, tutori-profesori pentru tot felul de stiinte (aici sint un pic competent ca am facut si eu meditatii la mate si fizica cu baiatul unor romani, si omul a devenit foarte bun, dar nu ma laud), lucratori specializati la tot felul de variante, de la mecanici auto, instalatori, in constructii, etcetcetc..
Sint multe joburi pentru ca dollarul canadian a scazut fata de cel american, si americanii sint mai interesati sa cumpere de la canadieni, pentru ca au o putere mai mare de cumparare, si le convine, si asta incurajeaza exportul canadian..Pentru ca Canada are, sau avea inainte, cel mai mare comert cu Statele, cam 80% din toate exporturile..Deci e bine, desi acuma industriasii isi inchid planturile pe perioada sarbatorilor, altii din chestiile cu vinzari prospera foarte bine, pentru ca lumea cumpara bunuri de larg consum, sau mincare, etc.. Na, ca de sarbatori, magazinele sint cautate..
Am fost sa-mi iau ceva vin de Porto, preferatul meu, si am scos nasul pe afara..M-a impresionat viteza socialului; masini, oameni, strazile aglomerate, vintul racoros, pasii celorlalti, etc..E o lume frumoasa, totusi, in care sint multe suflete amestecate, si multe drumuri posibile, pe care apuca unii, sau altii..Cred ca, in fond, ce ne e comun e bunatatea, si dorinta de a fi noi insine, si impreuna..chiar daca, in viata asta ni se mai intimpla uneori multe chestii nasoale, na, asta e..

No comments:

Post a Comment