Tuesday, December 23, 2014

Toamna tirzie

Ca lumea e subiectiva, na, e un fapt..Ca e si impulsiva, e alt fapt, la fel de real, pentru ca astazi ti se cere viteza de reactie..Acuma subiectivitatea si impulsivitatea nu stiu cit sint de eficiente, depinde de reperele tale, pentru ca oricum raspunzi pentru actiunile pe care le faci, in fata superiorilor..Pentru ca fata de inferiori cam ai putere mare, si cind esti sef poti sa-i dai afara pe aia care nu-ti convin, chiar pentru chestii care nu au de-a face cu jobul in sine, si asta nu e cum ar trebui, ma rog..Mai bine niste sefi roboti, de generatie avansata, care sa inteleaga si natura umana, totusi, ca noi sintem oameni, pina la urma..Sa videm ce s-o mai intimpla..
Iarna asta fuse cald pina acuma, o singura data a fost ger, la inceput, si pe urma s-au invirtit temperaturile pe linga zero grade..Asa da..Acuma e ceata, si ploua..Ca intr-o toamna tirzie..Am iesit sa-mi cumpar zigari, si mi-a placut, asa m-as mai fi plimbat, dupa toata alergatura si stressul de pina acum mi-a trebuit un pic sa-mi adun gindurile, si sa-mi redistribui energiile, sa refac ce am parcurs, ca sa le inteleg mai bine..E asa liniste noaptea, toti ciocoflecerii dorm, nu e nimeni pe strada, ador starea asta, fata de ce nebuneala e ziua, oooo, daaa..Poate din ianuarie dau si eu drumul la un job nou, sa vedem, ca am mai multe variante, ma orientez, ca na, cam e timpul, ca pina acuma sa zic ca am avut nevoie de un pic de repaus, pe urma a venit sfirsitul de an, cind astia au mai redus activitatea, da din ianuarie, gata, sarim iar pe loc..Adica na, in sensul ca avansam cu toate..O sa fie bine, zic, ramine sa mai stabilim din mers toate detaliile..Pina atunci ne mai uitam pe geam si ne gindim la un septembrie-octombrie, asa, vreme de beut vin fiert, si de meditat la ceva, orice, ca sa ne dam mari filosofi..

No comments:

Post a Comment