Sunday, December 14, 2014

Omul amestecat

Alergam pe drumuri combinate, ca si cind am sti ce va fi sa fie..Noi astia mici, hahaha..Dar alergam asa, ca si cind am sti ca drumul ne apartine, ca si cind am fi proprietarii afacerilor curselor..
Sint ce privesc..O varianta a eurilor mele..Omul care vede, si isi cinta incintarile..Pe ritmuri proprii..Ca si cind ar fi singur intr-o sala a ceremoniilor ce vor veni..Omul om ce se mai poate recunoaste in oglinzile lumilor.. Asa, ca si cind..
Societatile sint complet imbecile, pentru ca ele cred ca propriile clishee sint imbatabile..Sa fim seriosi nene, daca eu recit cuvinte proscrise ca pula, pizda, fut, etc, ma face popular printre oamenii reali, dar de necitit intre fandositzi, na..Desi eu ca om poate as fi citibil, cumva..Nu ma pasioneaza sa scriu despre chestii controversabile cum ar fi religia, politica, desi stiu ca, cumva, ar putea fi de success..Ma rog..
Viata are coordonatele ei proprii..Blabla, asa..Lumea e si timp, asa cum e si spatiu..Intre propriile limite..
Mai privesc spre toate, asa..Ca ala care sint..Omul amestecat..Mozaicat..

No comments:

Post a Comment