Sunday, December 28, 2014

Antrenament

Cel mai fabulos lucru din viata asta e sa cauti imposibilul..Sa te duci pe tot felul de drumuri nestiute, sa rezolvi chestii nerezolvabile..Daaaaa, e un extaz in toate astea, si te face sa te simti cel mai tare din parcare..Si sa faci asta punind la bataie tot ce poti..Sau tot ce esti..Sa risti mult, fiind si bine calculat, totusi..
Cred ca sint genul de om care daca nu a avut challengeuri si le-a creat singur..Nu mi-a placut avantajul niciodata..Am vrut sa plec in orice am jucat, cu un dezavantaj de start, ca sa imi demonstrez ca pot sa recuperez pe traseu..
Asta sint eu, asa mi s-a construit natura..Si imi place imposibilul..Altfel asa m-as plictisi, oooo..Si pe blog scriu tot asa din spirit de combat, hahaha, ca sa demonstrez ca-s viu si ma agit..Glumesc..Ma lupt si eu cu toate, ca toata lumea..Si ma antrenez tot timpul..En garde!

No comments:

Post a Comment