Friday, January 11, 2013

Vise visuri



Sintem pe fundul unui ocean de aer..Si deasupra unui ocean de apa..Deci, practic, inotam..Sau plutim..Desi, daca privim imprejur, stam pe o suprafata solida..Si mergem..Sau stam..Lipiti cu glue gravitational, sa zicem asa..
La fel, si in viata..Uneori mergem, uneori stam..Uneori meditam, la lucrurile clare si stabile..Sau ne lasam gindurile sa ne zboare haotic, prin minte..Avem stari..Avem si sentimente lipite de ginduri..Sau ginduri lipite de senzatii si perceptii..Sau sentimente de perceptzii..Sau toate legate, sau nu, de toate..Si, fie ca se misca ele imprejurul nostru, fie ca ne miscam noi fata de ele, daca e sa privim stiintific, aceeasi miscare relativa e.. Tine de sistemele de referintza..Unul care e al nostru, propriu, si cel mai important..Iar celelalte sint celelalte..
In sistemul meu de referintza e mai comod..Ca si cind as sta in pat, pe intuneric, si as vizualiza..Ceva, orice.. O plimbare de iarna, prin zapezi, sau una de toamna prin orasul fara locuitori..Un zbor, o cadere libera, o calatorie fantastica spre centrul galaxiei..Sau un amor posibil..Ca si amorul e parte din ce sintem..
Mie asta mi se pare cel mai fantastic, sau poate imi place doar mie..Sa vizualizez..Sa-mi fac propriile mele filme, in mintea mea, asa cum vreau eu..Si asa, special construite, ca sa-mi placa cel mai mult..
Desi, cred ca fiecare isi are propriile filme..Doar visam cu totii, noaptea..Si mai frumos, si mai putin..Dar continuam..Asa sintem facuti, cred..

2 comments:

  1. Si-or mai zis si altii....www.youtube.com/watch?v=XLgYAHHkPFs

    ReplyDelete
  2. Or mai zis ca sa ne imaginam o lume mai buna ca aiasta de amu':) Mulzumim

    ReplyDelete