Sunday, January 6, 2013

Printre contururi


Ochii se vad in ochi, si detaliile apar atit de clare in luminile realitatilor celorlalti..Am vazut si lacrimi, si senzatii, si ce gindesc..Fara sa realizez..Si ai vazut, si tu..Cind toate, au fost la fel..De fapt, cum ar fi putut fi altfel, atita timp cind eram inconjurati de zimbete standard? De parca am fi fost privitzi de tablouri de pe peretzii unor galerii nevizitate de nimeni, in toti anii astia..
Stii, as fi putut fi altceva..Stiu ca stiai..Ca stiam..Ca stiam ca nu am stiut ce stiu..Pentru ca nu mi-a aratat nimeni, niciodata..Si am mers asa, orbecaind, printre ceilalti..Palpind formele dimprejur, si mai cautind caldura, in intuneric..
Stiu, si tu ai cautat, si nu ai gasit..Stiu, semanam..Si ne cautam, si inca nu ne gasim..Un timp..

No comments:

Post a Comment