Saturday, January 5, 2013

Pasiunile atingerilor


Multi spun cuvinte..Multe cuvinte..Isi pun haosul din minte in vizualizari..Mai mult sau mai putin absurde..Isi construiesc o existentza..O viata paralela..O lume-alternativa complet diferita, in care ei sint eroi-eroici capabili sa salveze universul..Dar, care, sint abjectizatzi de meschinariile infamilor nerecunoscatori..Na..
Bun, ca traim in acelasi bilci, da, adevarat..Doar ca realitatile-imaginate ale unora-pretinsi sint complet diferite de cele din stiintzele-stiintze, si asta e adevarat..Ca doar si dileala e unica..Nu sintem toti cu aceleasi simptome..3Ha..
Bine, ne-am adaptat..Am invatat sa simulam ca acceptam dileala generala, si de caz..Am invatat sa nu bagam in seama cum urla lumea a pustiu..Am invatat sa o luam de la capat, sa mergem pe drumuri noi, oricit ar parea de grele..Sa avem rabdare..Si sa nu constientizam decit lucruri pe care le putem recunoaste..
Sintem intre ginduri si miscari reproduse..Intre rinjete sinistre, si amintiri pline de lumini autentice..Sintem in mijlocul tuturor..Copiem si noi miscari, si atitudini, in oglinda..Pentru auto-protectie..
Am pastrat adevarurile din noi pentru acele momente..Cind putem fi sinceri..

No comments:

Post a Comment