Saturday, January 5, 2013

Do love, figure out later

Ne intoarcem intotdeauna la esentzele trairilor noastre, dupa ce valurile ne-au mai aruncat pe tzarmuri straine.. Ne intoarcem la noi-insine, si la adevarurile pe care le stiam..La stabilitatea de atunci..
Vezi tu, am mai trecut si prin amintirile celorlalti, si ne-am simtit bine, a fost cald si confortabil.. Ne-am jucat cu cearceafurile si fetzele de perne din paturile ale caror forme le-am stiut atit de bine..Ne-am batut cu perne, ne-am giumbushlucarit, ne-am tras de nas si de urechi, ne-am strimbat la ceilaltzi, am facut desene stilizate cind o fatza era un cerc cu un arc si doi ochi nedeterminatzi, iar corpul si membrele niste linii care plecau de la cap si se terminau nicaieri..Am zimbit strimb cind cadourile nu erau comestibile, si am plins cind vedeam la tv imagini cu copii bolnavi..Am trait iubind ce nu stiam cum se cheama, exact..Am privit, si am cautat, cumva sa intelegem..
I can't make you love me if you don't, spune dl George Michael, si are asa de mare dreptate..Nu poti iubi daca nu simti ca omul din fatza ta e si in gindurile tale..De fapt, cred ca nu e obligatoriu sa iubesti..E doar o alternativa..Si poti iubi din 1001 motive..Sau nu..Si, la fel, poti sa fii iubit, si sa nu iubesti, desi omul care o face are toate calitatile..Iubirea e libera, nu se poate cuantifica..Tine de ce simtim acolo, in adincimile nespuse ale sufletului..Stiu, uneori nu e corect sa nu iubesti, sau sa nu fii iubit, dar asta e..Sufletul alege, gindirea i se supune, cumva..E mai presus de terestru..Tine mai mult de stele, galaxii, si universuri..
If you don't, I can't make you love me..I can only show myself, as I show me to the others..Thy feelings belong to who you think is real..For ya..Knew it..Then, and now..Somehow..

No comments:

Post a Comment