Thursday, January 17, 2013

Adevaruri si logici

Si miine e vineri..Si iar o sa fall in love with..Iar o sa recitam versuri care ne mai vin prin minte..Dar nu de alea complicate..Nu, doar de alea care ni s-au lipit de trairile imediate..Ce minune ca esti, ce mirare ca sint.. De fapt, ar trebui sa rescriem cam toate poeziile din lume, asa ca sa ni se potriveasca..Pai suna mai bine: ce minune ca esti, ce minune ca sint, ce minune ca ne-am intilnit:)..Si poezia sa se cheme, cum altfel, Minune.. Sau na, cu variante: ce mirare ca esti, ce mirare ca sint, ce mirare e intre noi..
Ce fabulos ca sintem, ce incredibil ca ne iubim..Sau, mai simplu: ce fabulos..Si aici se includ toate persoanele, plus iubirea dintre ele..Care, si ea, e fabuloasa, ca doar include tot..
Daaaaa, poezia ar trebui simplificata, asa ca sa includa pe toata lumea..Si toti sa inteleaga din ea ce vor.. Sau ce pot..Doar e arta, si arta e vazuta diferit, din punctul/punctele proprii de vedere..
Ce minune, ca ce mirare, ca sintem, am fost, si vom fi..Asta e mai matematic adevarata..Dap..Am folosit logica matematica, ca-sa generalizam citeva adevaruri din ipoteza..Adevaruri care se presupun a fi definite axiomatic, sau ceva..Dupa care, desfasuram demonstratia, in termenii logico-precisi din capul nostru..
Acuma, si daca mai amestecam logicile, ce asa mare chestie..Ca si logicile astea uneori sint clare, alteori nu, dar le folosim..Si ne plimbam printre ele, si prin notiuni liber, si alegem ce ne convine..Chiar daca la sfirsit toate se termina in coada de peshte..In fine..
Iar imi aduc aminte de scoala..Si de cit de silitori erau unii/unele...Mai mult unele..Care invatau pe de rost tot, absolut tot, stiau si virgulele, si asezarea in pagina, in detaliu..Eu n-am fost capabil de asa ceva..De aia m-am facut inginer..Ma rog..Dar am si eu calitatile mele..Mai ramine sa le descopar..In weekend fac o introspectzie.. Sau mai multe..Ca sa ma simt si eu mai sostificat..Sofosticat..Sositificat..Soti-fisticat..In fine, ai inteles contextul..Ca la mine, de joi imi intra mintea in vacantza:))

No comments:

Post a Comment