Sunday, October 20, 2019

Anuntz catre mizerabili



Unii/unele sar pe mine, cu mesaje ciudate. Bai "dashteptzilor", ia mai belitzi-va ochii la voi in oglinda, si nu va luati de defectele mele sacre, hahaha. Nu-s perfect, dar as putea fi, daca aveti imaginatzie. Si asta DACA, ca daca si cu parca se plimbau intr-o barca. Asta nu inteleg, de ce se agatza lumea de tine, daca nu le faci nimic, ba chiar iti sint indiferentzi, ca na, critica ce li se pare lor ca ai ca "diformitate". Te vad pe tine cu un defect, cind ei au un miliard. Hai, la baieeeeeeeee. Dezaxatzi, ar fi un cuvint bun pentru ei, ca am si eu o rabdare limitata, si nu suport excesele. Altfel, exemplarele astea sint suficient de ridicole cit sa te faca sa rizi amar. N-ai cum sa le dai atentzie la dobitoci, dar cauti sa aplanezi ce conflicte cauta ei sa produca. Ce ma enerveaza e ca isi aroga dreptul sa te "analizeze" dupa mintea lor contorsionata. Ca niciunul nu gindeste prea clar. Ba, unii par ca nu au toate tziglele pe casa, si le ploua in baie ca la dush. Ia analizatzi-va voi pe voi inainte sa ma futetzi pe mine, ca nu avem aceleasi categorii, eu joc la una, voi la alta, eu cantina, voi piscina (in mintea voastra). Daca zici ceva de "superior", sau "spiritual", pac vin cu cretinisme deviante, si asta doar ca sa-mi arate ca doar ei stiu secretele alea adevarate, si ca eu sint un pretins, ba chiar un retard, prost, dubios, care e complet aerian. E o chestie. Astia isi exhiba ridicolul fara aaaaaabsolut nici o urma de rusine. Si sint socialmente egali cu tine. Pe strada trec pe linga tine fara sa te salute, ba chiar ti-ar trage si un pumn in mecla, si te-ar scuipa pe urma, ca asa e la razboiul asta pe care si-l imagineaza ei. Scriu asta ca am cohorta mea de "admiratori" care sa-si puna poalele-n cap, si sa-si dea cu presupusul, ca doar ei le stiu pe toate, si ii fute grija de mine. Gen Dabija, carora, evident, le-as raspunde (daca as fi grobian ca ei), si ce te fute grija? Bai, ramii masca la ce pot sa debiteze. Daca ma supar pun restrictie pe blog, ca sa intre doar aia care rezoneaza cumva, nu toti neavenitzii, ca mi-e cam sila, si mi s-a dus si rabdarea. Bai maimutza urlatoare, sa faci urit la aia de-ti permit asta. Ca nu mai pot. Am si eu limitele mele de bun simtz. Si, tu, maimutza, da-te in bilci cu mizerabili ca tine, ca eu nu vreau sa fiu disponibil. Muta-tzi frustrarile pe alte site-uri, ca sa te in juri cu aia ca tine, nu ma lua pe mine in razboiul tau cu ceilaltzi. Au un tupeu incredibil astia din categoria minoritari mizerabili. De asta cred ca ma apuc de kung-fu. Am exersat citeva lovituri classice, din ce imi amintesc ca am facut la unele antrenamente. Cea mai buna e lovitura directa, din pozitzia flexat, pumnul la shold, si miscarea rectilinie, de la shold spre mecla cretinului. Pumnul il tzii la shold in sus, dar il rasucesti cu citiva centimetri de lovitura, si pe aceiasi centimetri accelerezi miscarea, ca impactul sa fie maxim, e bine gindita lovitura de maestri, pentru ca dai frontal, nu din lateral, ca sa te poata bloca. Genial ce perfectionate sint loviturile astea. Si poti sa dai si cu stinga, cu atentie sa retragi dreapta, pentru echilibrul corpului. Si asta e bun si ca antrenament ca sa-ti pastrezi tonusul. Dar trebuie exercitziu, si conditzie fizica, pentru ca deplasarea spre adversar se face flexat. Ma uitam la filmele cu Bruce Lee, ce usor loveste el cu piciorul, si ma gindeam cum de adversarul nu contracareaza asta, ca e din lateral. Chestia e ca loviturile sint rapide, si neasteptate, asta e cheia. O rotire, si un impact, fara ca sa poti anticipa toata miscarea. Unii lovesc cu karata, adica mina intinsa, pentru ca are suprafatza mica, si socul e mai puternic, dar asta cere mai mult antrenament, si exercitiu, ca sa ti se intareasca zonele respective. Ca la chitaristi, cind virfurile degetelor cu care apasa pe corzi devin, in timp, mai dure. Ce ma fascina la karate e precizia, si ma uitam iar la maestro Bruce, cum poate sa manevreze un nunceach, si chiar sa joace ping pong cu asa ceva. Absolut admirabil. e un talent sa poti dezvolta o asa incredibila putere. Sa fii atit de precis, si imediat, la obiect, evaluindu-tzi adversarul dinainte, si lovind acolo unde nu se asteapta. Si sint milioane de metode, si lovituri, ca sa-l anihilezi pe nemernic. Foarte bune, si bine gindite, ca s-au perfectzionat in timp. La noi in cartier era o metoda sa-l apuci de o mina, eventual de mina cu care vrea sa te loveasca, si sa i-o rasucesti la spate, ca sa-l doara. Si, intre timp sa-i mai dai suturi in cur, sau in coaie, sau pumni in cap. Na, faci astea pentru auto-aparare, nu e ca te duci spre el, ca, de fapt, el ataca primul, si tu doar te aperi. In fine, am deviat, ca am plecat de la atacuri josnice din cuvinte. E regretabi, totusi, sa fii obligat sa te aperi la atitea mizerii. Le dau un sfat astora: mai bagati-va mintile in cap, si vedeti-va de ale voastre. Mi s-a acrit de cretini. Am dezvoltat o enorma alergie la prostie. Mi-e sila sa reactzionez asa, dar nu am de ales. Astia smecheri, drum bun prin net, dar ocolitzi-ma, ca am asa o tendintza sa va fac de rahat, sa va dau numele aici, si sa va postez comentariile. E sub-limita, dar poate fi o solutzie sa va fac sa va mutatzi "talentele" pe alte zone.

No comments:

Post a Comment