Tuesday, April 24, 2018

Contro-labil

Scriu ashtilea acilea ca sa nu ma jude-ce lumea aiurea, ca lumea e nebuna. Sint telepat. Adica asa am auzit ca se numesc astia ca mine, te-le-pat. Na-re legatura cu patul, hahaha, nar-e legatura cu patul, hahaha, asa e doar numel-e. Unii zic c-as ciudat, danu sint, adica n-us mai ciudat ca ei, ca ei i-s ciudati, ca uneori imi vine sa ies pe strada si sa strig in gura ma-ree: Ciudatilor, baaaaa, ce ciudati sinteti, de un catralion de ori mai ciudati c-a mine. da voi va ascundeti bine ca sinteti ipocriti si actori prosti si prosti si rai. Eu n-us ciudat, asa m-am nascut, cu chestia asta ca primesc semnale in creier de la tot felul de oameni care trec prin tot felul de stari, si cind le primesc nu p-ot s-a ma abctzin si fac tot felu de nefacute. Odata ma apucat o criza de ris la o imnormintare, de aia cu morga, aldata ma urcasem pe un bloc sa ma arunc de pe el, da decit ca eu nu vroiam sa ma arunc, vroia ala care i-mi trimisese gindul ala sinistru, vreun sinucigas, sau ceva, noroc ca am apucat o pauza in ginduri, si m-iam dat seama, si am fugit inapoi pe scari in jos, ca era chiar culmea. Aldata la o nunta ia-m luat pe toti la bataie, tot din cauza altui gind, de la vreun boxer banuiesc, sau vreun frustrat, naiba stie. Na, tot timpu misa intimplat chestii de ashtia, si de aia stau mai mult pe acasa, legat de calorifer, ca sa na. Acuma de citeva luni nam mai primit semnale de la oameni, si am zis ca gata, sint liber, decit ca am inceput sa primesc de la extraterestri, si astias mai ciudati, ca nici nam curaj sa zic ce ginduri imi vin, nu de alea ca sa omor pe cineva, nu cas pasnici. Ma-i ies pe strada in pielea goala si dansez in intersectie uneori, sparg geamuri si le maninc, musc oamenii de nas, de astea care par funny, da nus ca abia apuc sa fug cind vin aia dupa mine. Creca extraterestrii vor sa ma studieze, sau ceva, ca odata miam facut o chestie erotica mama mama ce chestie, ca m-a durut o luna, si altadata i-am facut unei tipe o chestie mama ce chestie, partea nasoala era ca eram in intersectie. Na, asta e, da nue vina mea. Lumea nu ma crede, ca e de un catralion de ori mai proasta ca mine, si nu rpicepe, ca nu fac eu astea asa ca vreau, ci ca ma controleaza aia, mama lor de ciudati. Ce dracu nu ma controleaza vreun prof universitar, sau v-reo vedeta, sa ajung celebru. Tresa gasesc o metoda ceva sa incerc s-ami impun vointa, ca asa cin-e stie unde ajung. Dat-imi sfaturi, le astept la casuta mea postala. Toate bune, si daca mai auziti zvonuri despre m-ine sa nu le credeti pina nu le verificati. Pa.

1 comment: