Wednesday, April 11, 2018

Supravietuiri succesive

Trebuie sa rezisti, adica sa continui sa supravietuiesti..Iti spun asta tie, desi la mine ma gindesc, ca am trecut prin tot felul de indercari..Pastreaza-ti sanatatea mintala, echilibrul, tenacitatea, si mergi inainte pe drumul evolutiei tale, indiferent ce se petrece imprejur, pentru ca traim intr-o nebuneala maxima, si intr-o lume burdusita de neprevazut! Ar trebui repetate lucrurile astea, pentru ca tendinta naturala e sa pici in tot felul de frici si depresii..In fine..Ma tot gindesc la cite a trebuit sa invat sa ma adaptez, fara sa ma invete nimeni, si fara sa stiu ca lucrurile alea exista..Acuma eu ca eu, dar poate ca altii au facut fata la mai multe greutati.. Fiecare a avut trecutul lui, pe care ti-l asumi, pentru ca asa mergi inainte..Poti sa cauti si ajutor, dar e riscant, si trebuie facut cu mare atentie, fie ca vine de la oameni, fie de la carti de tot felul..Uneori e bun, si bine, alteori e o mizerie, totul e sa gindesti la toate, inainte sa accepti ceva..Dincolo de asta, nothing else matters, vorba Metallica..
Galaxia noastra o sa se ciocneasca de Andromeda, peste ceva miliarde de ani..Pina atunci e posibil ca soarele nostru sa explodeze..Pe noi nu ne afecteaza, ca pina atunci e ceva timp..Intre timp noi continuam sa jucam jocul asta al supravietuirii, fiecare cum putem..Iar imi vine in cap ca ne-am nascut prea devreme.. Asta e, mergem inainte..Inainte spre ce?

No comments:

Post a Comment