Thursday, September 21, 2017

Testul realitatzii

Lumea a fost tot timpul aceeasi, desi ni s-a parut atit de diferita, pentru ca si noi am fost atit de diferitzi.. Am trait diferit, am simtit diferit de tot ce vedeam tot timpul, imprejur..Am visat alte visuri pentru ca asa era firesc, sa vedem in oniricul nostru ce ne semana doar noua..
Vezi, vedem diferit aceeasi lume..Si vezi si tu ca avem toate diferite, pentru ca asa se intimpla..Eu sint eu cu ale mele..Ma simt eu, asa cum sint, si cu cele toate pe care le vad..Si ma gindesc ca, intr-un fel, toti ar trebui sa se raporteze la realitatea asta, si sa o abstractizeze intr-un fel care sa semene, cumva, cu al meu.. Apoi ma separ de toate, ma restring, si ma insingurez..Pentru ca vad cum alte stiluri se raporteaza altfel la tot.. Nu inteleg la inceput..Apoi accept ca pot fi atitea abordari ale realitatilor, si ma las dus de alte variante intr-o incercare de intelegere..Stiu ca sintem diferitzi, dar e totusi o unica varianta a realitatzii, care ne apare asa cum e..Si interpretarile personal-pasionale ma confuzeaza..Pentru ca nu inteleg cum ceva poate fi interpretat in feluri atit de ciudate, sincer..Stiu ca sintem subiectivi, dar cit de departe sa fie si subiectivismul asta? Sa mearga dincolo de care limite? Exista un rang al subiectivismelor relativ la valori? Si care valori sint mai importante, atunci?
Ma simt uneori singur, cind vad potopul de variante de stiluri de oameni..Si ma simt ca si cind m-as retrage in mine si in variantele care ma fac sa ma simt eu..E atit de mult in tot ce e imprejur, sint atit de multe variante de feluri de a fi, ca ma fac sa simt ca nu stiu ce sint, sau ce as fi putut fi, vreodata..Lumea e un taifun de variante si stiluri care imi provoaca o ametzeala de stari pe care nu le-am trait, pentru ca nu au fost ale mele..Ma simt confuz in lumea asta atit de perfectzionata in atitea variante..Si atunci ma refugiez in mine, in ce am fost, si ramin acolo ca sa ma refac..Acolo e bine, si e totul echilibrat..
Intre mine si lume a fost tot timpul jocul asta de-a cine e mai potrivit..Si a fost ca uneori am fost ok, alteori am fost depasit de absolut toate..Am facut si eu ce am putut..E atit de complicat tot..

No comments:

Post a Comment