Sunday, September 10, 2017

Drumul printre trecuturi

Lumea s-a refacut..Si-a adunat bucatile rasfirate de trecut si si le-a pus impreuna, asa ca intotdeauna, asa cum a facut-o de-a lungul timpurilor..Noi am asistat uimiti tot timpul la procesul asta..Am incercat sa-l copiem cit am putut, dupa cite un impact devastator, sa ne reconstruim cit mai aproape de original, din memorie, pentru ca nu aveam vreo poza a ce am fost, o poza 3D, pentru ca nu avem asa ceva, nu exista o varianta a noastra anterioara pe care s-o putem salva tot timpul, si sa fie ca noua, trebuie sa o reluam tot timpul de la zero..
De fapt lumea se transforma, se reconfigureaza, pentru ca ea are un rang infinit superior noua..Asa e, o privim dintr-o pozitie total nefavorabila..Dar invatam..
La noi piesele refacute ne dau tot timpul altceva..Devenim altii, destul de diferitzi de cei ce am fost, pentru ca puzzle-ul nostru e bombardat cu piese noi, continuu, si obligat sa se reconfigureze pe modelul lumilor..
Noi sintem tot ce am fost, ce sintem, si ce vom fi intr-o aceeasi determinare, cumva..Ni se poate citi un fel de viitor, din trecut..Noroc ca sintem imprevizibili cit sa nu dam vreo satisfactie vreunui futurolog pribeag, care cauta sa cistige bani din orice..
Eu mai uit de toate..Adica incerc, pentru ca doar asa imi mai pun curul in miscare..Asa ma motivez..Si incerc sa-mi programez uitarile metodic..Imi mai amintesc de cite unele si altele, dar asta e ca o scapare..Si ma tratez pe mine ca pe un oarecine care cauta sa-si aminteasca de un drum posibil prin ce va fi..Asta ca sa-mi reactivez toate energiile latente..Stiu ca pot multe, dar ca alte multe ma trag inapoi, si stiu ca doar eu ma pot face sa incerc sa merg pe un drum visat mai demult..Pentru ca nu e usor deloc sa ma lupt cu toate trecuturile, oho..Ma straduiesc..Doare destul de tare, dar am mai facut asta, inainte..

No comments:

Post a Comment