Friday, September 1, 2017

Intoarceri

Spectacolul e complicat si intricat..Mastile se amesteca si se intrepatrund in constructii neobisnuite..Vin de peste tot lumi care se aseaza peste masti..Vin in sir lumile care se arata in toata simplitatea sau complicatiunea lor, dupa care se retrag, ca sa lase locul altor lumi..Spatiile de acum se schimba intre ele parca, atunci cind lumile se schimba intre ele..E un joc al universului, in care spatiile prea-pline de lumi sa lase loc altor spatzii..Desi spatiile sint teoretic, infinite..
M-am trezit..Sint ametit..Nu mai stiu ce a fost..A trecut tot..Vad ca am intrat in septembrie..Ce e septembrie, e un inceput de lumi? Era, parca, din ce stiu, un inceput de toamna..Septembrie, cu amestecul ala de deviatzii de la euforia eliberalilor, si constringerile unor sinistre inceputuri, cu fetze retrase care acopereau festivitatzi aduse ca sa recompuna din bucatzi fiintza atitor nestiuturi..Un septembrie construit de entitatzile care ne urmareau sa nu devenim prea interiorizatzi..Un septembrie reper si motiv ca noi, cei cindva vii, sa ne revenim la umbrele care trebuiau sa construiasca din bucatzi o varianta credibila de realitate..
In septembrie ma reconstruiesc cum eram atunci..Redevin..Ma reincarnez intr-o entitate a unui trecut..Ma refac in eul de atunci, asa, pur si simplu, exact cum am fost..Vad ce am vazut, simt ce am simtit, si sint acelasi eu, acolo..Timpul nu a trecut peste mine..Sint simultan viu in acele locuri din acele timpuri, cum sint viu acum, si aici..Timpul m-a refacut, cumva..M-am intors..Sint al amintirilor..Adevarul e acolo..Aici sint doar iluzii..

2 comments:

  1. Cel mai bine e sa nu participi.

    ReplyDelete
  2. Asta doar daca te poti interioriza foarte bine printre maimutzele urlatoare de la zoo:))
    Bine, ce scriu eu in post e un fel de caz ideal, in care pot fi identificate toate chestiile care vin din exterior; in realitate insa esti sub un fel de asediu al multor necunoscuturi, ca na, multi sint experti in rele.

    ReplyDelete