Saturday, February 14, 2015

Singur pe drum

Singur pe drum..Imi suna basul si tobele de-mi zangane creierii in cap..De unde naiba  mi-a revenit melodia asta? Am auzit-o demult, dintr-o inregistrare, una de prin uimitorul secol 20-21, sau asa ceva..Ce vremuri.. Oare cum au reusit sa supravietuiasca oamenii  aia?
Ma dor oasele..Unde dracu sint? Deschid ochii..Sint  in desert..A..Eram  intr-o cursa, parca..Uite si  nava mea, facuta praf..In fine..Cum naiba ies de aici?  In  departare  se vede un nor de praf..Vine o alta nava spre mine..Ce repede vine..Mai am timp doar sa clipesc, si  sa vad cum intra in mine cu o viteza cosmica..  Mi-a  explodat toata  fiinta, si s-a facut intuneric..
Ma cutremur..Deschid ochii..Intuneric..Am visat..Ce naiba am de visez numai catastrofe? Oi fi deochiat de vreo juna pe care am refuzat-o, hahaha..Ce tare e pamintul..Sint sine metalice..Sint intr-un tunel..Cum   naiba  am ajuns in timpenia asta?  Se aude un zgomot..Vine un tren..Nu mai  am unde sa fug..Cred ca o sa mor  stupid..
Deschid ochii..Iar am  visat..Ce naiba am? Vad  cer, albastru..E bine..2 nori mici..Imprejur o  plaja, un asfintit, si o petrecere..O, da, asa merge..Asta  sper sa nu fie vis..Cu atit mai mult cu cit  blonda de pe prosopul meu e  goala..Ce  forme are..Sa mai bem un rom..Scap paharul  din mina..Blonda ma roaga  sa mai stau..Ii spun ca nu plec nicaieri..Apoi  toate s-au sters, si oceanul s-a umplut de lumina..
M-am trezit..Ce frumos..Ce mizerie, ca a fost doar vis..E tot noapte..Sint in pat..Am  visat ca am visat, ca am visat, etc..Ce bine arata  blonda..Oare cum ar fi fost ca nevasta? In fine..
Singur pe drum..De ce tot imi revine in minte melodia asta? O fi ceva..  Poate pentru ca toata viata am fost pe un drum, si am fost singur..Sau poate ca in ultimul timp parca am uitat sa mai visez..Cine  stie?

No comments:

Post a Comment